Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

پژمان منتظری به استقلال آمده بود تا عملکرد دفاعی این تیم را بهبود ببخشد اما تا این‌جای فصل، تقریبا برعکس عمل کرده است.

 

رکوردهای دفاعی این فصل استقلال یک غایب ویژه دارد. پژمان منتظری کاپیتان باتجربه آبی‌ها که به عنوان یکی از وزنه‌های استقلال به این تیم بازگشته بود به دلیل مصدومیت مدتی را از این تیم دورماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان اما قبل و بعد از مصدومیت از آن مدافع مطمئنی که آبی‌ها انتظار داشتند فاصله داشت. حالا رکوردهای دفاعی این فصل استقلال نه تنها یک غایب ویژه دارد بلکه در بعضی از گل خوردن‌های استقلال و حتی قطع رکورد ویژه حسینی ردپای کاپیتان آبی‌ها هم دیده می‌شود.

 

پژمان منتظری در بازی دیروز مقابل سایپا قصد داشت با یک پاس به عقب، توپ را به حسینی برساند که اشتباه محاسباتی او باعث شد توپ به کرنر برود. کرنر و ضربه سر رضا اسدی، پایانی بود بر بیش از هشتصددقیقه گل نخوردن استقلال و این رکورد در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود شکست. این همان اتفاقی است که در بازی رفت مقابل سایپا هم با کمی تغییر رقم خورد و باز هم نقش اول آن اتفاق پژمان منتظری بود. در آن بازی باز هم منتظری قصد داشت با یک پاس رو به عقب توپ را به مهدی رحمتی برساند که باز هم اشتباه محاسباتی او، توپ را به عباس‌زاده رساند. رحمتی مجبور به خطای پنالتی شد و عباس‌زاده این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

 

منتظری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی هم که به دلیل غیبت روزبه چشمی در ترکیب اصلی قرار گرفت باز هم یک پاس به عقب داد که منجر به یک ضربه ایستگاهی غیر مستقیم داخل محوطه جریمه شد و به خیر گذشت. اشتباهات پررنگ منتظری و عملکرد خوب مدافعان جوان استقلال، شاید روزهای خوشی را برای کاپیتان با تجربه و محبوب آبی‌ها رقم نزند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز