Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از واشنگتن پست، استیون کینگ یک جایزه معتبر دیگر را به کارنامه ادبی خود افزود. خالق «آن» و «برج تاریک» جایزه خدمت به ادبیات آمریکا در سال ۲۰۱۸ را دریافت می‌کند.

این افتخار هر سال به نویسنده‌ای اهدا می‌شود که با مجموعه آثارش ماموریت انجمن قلم آمریکا را برای مخالفت با سرکوب آزادی بیان به هر شکل انجام داده و قهرمان انسان دوستی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی کی رولینگ و مارگارت آتوود از برندگان پیشین این جایزه هستند.

اندرو سالمون، رییس انجمن قلم آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: استیون کینگ به ما الهام بخشیده تا از طریق نثر قوی و بشردوستی سخاوتمندانه‌اش و نیز دفاع او از آزادی بیان، در برابر نیروهای بدخواه بایستیم.

در این بیانیه از کینگ به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین نویسندگان آمریکا یاد شده که از مسایلی دفاع می‌کند که در این مقطع برای مردم آمریکا بسیار مهم هستند. قصه‌سرایی زیبای او از مرزبندی‌ها فراتر می‌رود و به بسیاری از خوانندگان پیر و جوان چه در ایالات متحده و چه در دیگر کشورها از هر طیف سیاسی کمک می کند.

این بیانیه می‌افزاید: او به همه ما کمک می‌کند تا با دشمنان‌مان بجنگیم؛ چه با رقص یک دلقک چه با توییت با رییس‌جمهور.

امسال سالی پربار برای این نویسنده پرکار است که در آن اقتباس سینمایی از رمان «آن» او با موفقیت چشمگیری مواجه شد و انتقادهای متواتر وی از دونالد ترامپ در توییتر نیز در نهایت منجر به آن شد که رییس‌جمهور وی را بلاک کند.

استیون کینگ ۲۲ می در جشن سالانه ادبی انجمن پن و درست در روزی تجلیل می‌شود که جدیدترین کتابش منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

502

استیون کینگ انجمن قلم آمریکا جی کی رولینگ آزادی بیان انجمن پن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اکثر مردم آمریکا عملکرد رییس جمهور این کشور در زمینه فرماندهی نیروهای مسلح و ارتش این کشور را ضعیف ارزیابی می کنند.

نتایج نظرسنجی جدید «راسموسن» نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در مقایسه با اسلاف اخیر، فرمانده کل قوای ضعیف‌تری ارزیابی شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هزار و ۱۱۴ شرکت کننده در این نظرسنجی، ۵۳ درصد بر این باورند که بایدن در مقام ریاست ارتش این کشور از روسای جمهور پیشتر آمریکا عملکرد ضعیفی داشته است.

در نظرسنجی ماه می سال ۲۰۲۱ راسموسن، ۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باور بودند که بایدن ضعیف‌تر از دیگر روسای جمهور سابق این کشور عمل کرده است.

کد خبر 6063753

دیگر خبرها

  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • وحشت آمریکا از عواقب شهادت مستشار ایرانی | پنتاگون : ما نبودیم !
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد