Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان -ایرنا - فرماندار شهرستان برخوار گفت :سیاست های کلی حضور اتباع با توجه به مسائل حاکمیتی نظام جمهوری است و برای هرگونه برخورد در این زمینه باید مسائل دیپلماتیک قانونی،اخلاقی در نظر گرفته شود.

اسفندیار تاجمیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال جاری یک هزار و 752 نفر از اتباع خارجی که مجوز اقامت نداشتند در برخوار دستگیر و طرد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اتباع بیگانه با مجوز درتمام کشور اجازه حضور و کار دارند، تصریح کرد:با توجه به بررسی های انجام شده هشت هزار نفر تبعه خارجی به شکل مجاز و هفت هزار نفر اتباع نفر غیر مجاز در شهرستان برخوار سکونت و فعالیت دارند.
وی اظهار کرد:از مجموع 60 رشته شغلی مجاز برای اتباع بیگانه تنها پنج رشته شغلی برای اتباع خارجی در شهرستان برخوار مجاز شناخته شده و به دنبال آن هستیم که یکی از پنج شغل مجاز نیز حذف شود.
وی تصریح کرد:بیش از 15 هزار نفر از اتباع بیگانه در شهرستان برخوار سکونت و فعالیت دارند.
استان اصفهان از نظر تعداد اتباع خارجی، سومین استان کشور بعد از استان تهران و خراسان رضوی است و پذیرای حدود 170 هزار تبعه خارجی مقیم دارای مدارک قانونی از کشور افغانستان و عراق است.
حدود 25 درصد اتباع خارجی ساکن در استان اصفهان که سن آنها بین 18 تا 60 سال است دارای کارت اشتغال هستند.
بیش از 18 هزار و 500 تبعه خارجی ساکن در استان دارای دفترچه بیمه سلامت هستند و می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز دولتی بهره مند شوند.
همچنین 52 هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان اصفهان تحصیل می کنند.
شهرستان برخوار به مرکزیت دولت آباد با بیش از 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
ت 7131 / م ط / 7150 /
دریافت کننده: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه

یحیی هاشمی نژاد رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت. 

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخورد‌ها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه‌ای