Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حوزه نفت با اشاره به پیگیر بودن مسئولان ایرانی برای یافتن سرنشینان نفت کش ایرانی، گفت: با توجه به کشنده بودن گاز ناشی از انفجار، احتمال زنده بودن افراد خیلی کم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی فلاح در گفتگو با صبح توس؛ در مورد حادثه نفت کش ایرانی اظهار کرد: روز شنبه هفته گذشته 16 دی ماه کشتی ایرانی با یک کشتی چینی در سواحل شرق چین تصادف کرد که کشتی میعانات گازی به وزن 136 هزار تن حمل می کرده که معادل یک میلیون بشکه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این میعانات گازی نقطه اکتان پایینی دارند و خیلی زود مشتعل می شوند.

 

این کارشناس حوزه نفت گفت: مسئولان پیگیر وضعیت جان 30 نفر ایرانی و دو نفر بنگلادشی هستند و جمعی از تکاوران برای کمک رسانی در موضوع تجسس و نجات حضور یافته اند.

 

وی با بیان اینکه نفتکش ایرانی در آب‌های چین که دچار حریق شده هم‌اکنون در حال امدادرسانی توسط تیم‌های امداد و نجات مشترک ایران و چین است، افزود: با توجه به کشنده بودن گاز ناشی از انفجار، احتمال زنده بودن افراد خیلی کم است.

 

فلاح تصریح کرد: در پی این حادثه 32 نفر از خدمه این کشتی ناپدید و سرنوشت آنان تاکنون نامعلوم گزارش شده است که البته شرایط و فیزیک حادثه نفت کش شرایطی راحت و سهل الوصول برای تسلط بر آن نبوده است.

 

وی ضمن ابراز امیدواری از حضور تکاوران ارتش افزود: چهار پیکر تاکنون خارج شده است.

 

این کارشناس حوزه نفت ضمن اشاره به بهره گیری از تمام پتانسیل ها در راستای کمک رسانی و نجات خدمه نفت کش، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تیمی را ویژه این موضوع به کار گرفته است که قطعا چنانچه تعلل در امدارسانی بوده باشد با آن برخورد و تصمیم برای عدم تکرار آن اخذ می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد