Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:10:04 GMT

کمیته‌های ستاد دهه فجر سمنان آغاز به کار کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۶۹۸۰

کمیته‌های ستاد دهه فجر سمنان آغاز به کار کردند

سمنان - معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های دهه فجر را مردمی برگزار کرد، گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان کار خود را از آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان علی نوچه ناسار صبح یک‌شنبه در نخستین جلسه کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر سمنان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه همه اقدامات ناکام دشمن طی این چهل سال باوجود انقلاب خنثی شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه برنامه‌های دهه فجر در اصل تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب محسوب می‌شود لذا مردمی بودن برنامه‌های ویژه این ایام می‌تواند دشمنان را از تضعیف ارکان نظام مأیوس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن باین اینکه کمیته هایی نظیر، پروژه ها، اطلاع رسانی و تبلیغات، قرآنی، فرهنگی، مردمی و ... در ذیل ستاد دهه فجر سمنان آغاز بکار کردند، افزود: اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سمنان به چشم بینا و زبان گویای ادارات باید برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مناسب  به مردم در راستای ایجاد امید و نشاط بیشتر در جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

دهه فجر بزرگترین جشن ملی و دینی مردم ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان بابیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بزرگ‌ترین جشن ملی و دینی و مردمی ایران محسوب می‌شود، ابراز داشت: در اغتشاشات اخیر آنچه توانست توطئه افراد ضدانقلاب را خنثی کند تنها حضور مردمی در راهپیمایی و تجدد بیعت با آرمان‌های انقلاب بود لذا این بار نیز باید زمینه حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نحو مطلوب فراهم کنیم.

نوچه ناسار ضمن بیان اینکه با هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب طی این چهار دهه توانستیم انواع بحران ها را پشت سر بگذاریم، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر طبق روال معمول با تجدید بیعت با شهدا آغاز می‌شود دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی باید در دستور کار دستگاه‌های مربوط قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه‌های دهه فجر باید زمینه مشارکت نسل جدید را بیش‌ازپیش فراهم کنیم چراکه اگر خواهان تداوم انقلاب هستیم باید دستاوردهای نظام در این چهار دهه برای آن‌ها بازگو و تبیین شود لذا مسئولان روابط عمومی توجه به جوانان را باید در اولویت قرار دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار