Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک صد و پنجاه و سومین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته، این نشست با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته، مسعود اشرفی، دبیرکل و اعضای هیات رییسه و اجرایی در محل کمیته ملی پارالمپیک برپا شد.


محمود خسروی وفا ، رییس کمیته ملی پارالمپیک در نشست صبح امروز با قدردانی و تقدیر از تلاش های اعضای هیات رییسه و اجرایی کمیته در چهار سال گذشته، گفت: دوره چهار ساله ای که پشت سر گذاشتیم دوره ای است که در تاریخ پارالمپیک ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اظهار داشت: ثبت 24 مهر ماه به عنوان روز ملی پارالمپیک، تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک که در تاریخ دهم شهریور ماه سال نود و پنج در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و ابلاغ قانون انتزاع که از سوی ریاست محترم جمهور اعلام شد از یادمانهای تاریخی کمیته ملی پارالمپیک است.

رییس کمیته در ادامه افزود: ورزشکاران پارالمپیکی نیز در این دوره درخشان بودند؛ کسب جایگاه چهارم آسیا در مسابقات پاراآسیایی اینچئون، مقام پانزدهم مسابقات پارالمپیک ریو و نایب قهرمانی جوانان در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات از موفقیت های برجسته ورزشکاران پارالمپیکی ما دراین دوره چهار ساله بود.

در بخش دیگر جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته با گزارش شهرام منکرسی مشاور در امور برنامه ریزی و نظارت کمیته ملی پارالمپیک دنبال شد که وی ضمن تشریح فعالیت های شورای تدوین و شورای راهبردی کمیته روند طراحی و تدوین برنامه استراتژیک پنج سال آینده را برای اعضا تشریح کرد. منکرسی با بیان این نکته افزود: در حال حاضر چشم انداز، بیانیه، ماموریت‌ها، ارزش های محوری، نقاط ضعف و قوت ترسیم شده است و در مراحل پر اهمیت طراحی و تدوین استراتژی پنج ساله کمیته ملی پارالمپیک قرار داریم.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این خبر، افزود: نیروهای بازرسی فعال ستاد اجرایی خدمات سفر قشم شامل بازرسان کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت‌ها و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در بازدیدهای میدانی و براساس گزارش های مردمی در شهر درگهان، موفق به کشف۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته شدند.
وی ادامه داد: این واحد متخلف به دلیل نگهداری گوشت قرمز مرغ در شرایط غیربهداشتی با دستور مقام قضایی و قاضی کشیک شهرستان پلمب شد و برای امحا و معدوم سازی آن اقدامات لازم صورت گرفت.
رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: همچنین یک واحد صنفی رستوران در روستای کووه ای و یک رستوران در شهر درگهان به دلیل تامین مواد غذایی خود از یک مجموعه متخلف با اخذ دستور قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.


به گفته عظیم زاده اردبیلی؛ مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انتظار دارد تا دستگاه قضایی در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده در چارچوب قوانین را به سبب ایجاد بازدارندگی و جلوگیری از تخلف واحدهای صنفی انجام دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ۲۵ اسفند گذشته تا کنون در قالب کمیته‌های مختلف در سطح جزیره و به صورت شبانه روزی در حال بررسی فعالیت صنوف مختلف هستند و در این مدت چندین واحد متخلف تعطیل و مواد غیربهداشتی آنان هم امحا شده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888651

دیگر خبرها

  • زیبایی و طنین صدای تاریخ در پشت قلعه آبدانان
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • دژرشکان بازمانده‌ای ۲۵۰۰ ساله از حکومت اشکانیان در ری+فیلم
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • کشف حلقه گمشده تاریخ در فلات ایران
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل
  • بازدید بیش از ۱۰هزار نفر از موزه‌های استان اردبیل
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی