Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۱۵ نفر از فرماندهان مرزبانی به دوره آموزشی بصیرت اعزام شدند، گفت: همچنین ۲۲ روحانی مبلغ و ۲۴ راوی دفاع مقدس در پاسگاه های مرزی استان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی اصغر مسروری امروز (24 دی) در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان اظهار کرد: نیروهای مسلح براساس وظایف قانونی خود مسئولیت پاسداشت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی استقرار نظام و امنیت را برعهده دارد و رعایت حفظ کرامت و شخصیت انسانی که اصل مهم است از اولویتهای خود می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی و روحیه جهادی امری ضروری است، گفت: مرزبانی استان مسئولیت حفاظت از 460 کیلومتر از مرزها را دارد و اهتمام ویژه به شأن و جایگاه و سلامت نیروی انسانی را دارد و تلاش می کند تمام امکانات را برای پیشگیری از وقوع جرم در بین کارکنان بکار گیرد به نحوی که آمار جرائم در مرزبانی در بسیاری از موارد به صفر رسیده است

 

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی در راستای روحیه پیشگیری از وقوع جرم، ادامه داد: تاکنون 26 دوره آگاه‌سازی به مدت 846 نفر ساعت، هشت کارگروه امر به معروف و نهی از منکر، 240 جلسه اخلاق کاربردی برای پنج هزار و 400 نفر ساعت در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

 

مسروری از توزیع 60 سید غذایی در بین سربازان کم بضاعت مرزبانی استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون 27 جلسه کمیسیون رسیدگی به مشکلات سربازان، محفل انس قرآن روزانه، چهار نشست علمی پیرامون راهکارهای کاهش جرم ضرب و جرح و چهار کارگاه حقوق شهروندی برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه 115 نفر از فرماندهان مرزبانی به دوره های بصیرت اعزام شدند، گفت: همچنین 22 روحانی مبلغ و 24 راوی دفاع مقدس در پاسگاه های مرزی استان خراسان جنوبی حضور یافتند.

 

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی افزود: همچنین پاسگاه های مرزی به کتابخانه با حداقل هر کدام 200 جلد مجهز شدند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور

ایسنا/فارس نخستین گروه از عمره‌گزاران استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه شیراز عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل فرهنگی و زیارت استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت:  ۲۵۵ نفر از زائران خانه خدا از فرودگاه شیراز به مدینه اعزام شدند.

سید مجتبی علوی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده توسط استانداری فارس و تلاش‌های صورت گرفته در حج و زیارت استان و فرودگاه شیراز، پس از ۹ سال وقفه نخستین گروه از زائران جنوب کشور با ظرفیت ۲۵۵ نفر زائر در قالب ۳ کاروان از استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد از فرودگاه شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) عازم حرم امن الهی و سرزمین وحی شدند.

وی بیان کرد: این کاروان‌ها تحت عنوان حرم تا حرم عصر روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود