Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@16:15:22 GMT

حل چالشهای استارتاپ ها با سامانه "نوآوید"

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۷۵۰۰

رویداد۲۴-نخستین سکوی تعاملی بومی برای حل چالشهای نوآوری در کسب وکارهای نوپا (استارتاپ) با همکاری دانشگاه تهران راه اندازی شد. علیرضا یاری مجری طرح جویشگر بومی دراین باره گفت: سامانه «نوآوید» به نشانی  noavid.ir به عنوان اولین سکوی تعاملی بومی است که برای حل چالش های نوآوری در کسب وکارها با همکاری دانشگاه تهران راه اندازی شده و هم اکنون در اولین گام، ۶ مورد از چالش‌های نوآوری شرکت های حوزه محتوا و جویشگرهای بومی روی این سامانه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با راه اندازی این سامانه کلیه متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و غیردانشگاهی از سراسر کشور می توانند برای حل نوآوری در کسب و کارهای نوپا با هم به رقابت پرداخته و از پاداش های مالی در نظر گرفته شده برای حل چالش ها بهره مند شوند.

یاری خاطرنشان کرد: در این راستا برای توانمندسازی کسب وکار شرکت های فعال در حوزه محتوا و خدمات بومی در کشور، مرحله نخست فراخوان ثبت نام و شرکت در «رویداد چالش نوآوری در جویشگرهای بومی» شروع شده که این فراخوان در سامانه «نوآوید» انتشار یافته است.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقات چالش نوآوری از یک طرف حمایت غیرمستقیم از شرکتهای فعال در این حوزه جهت افزایش نوآوری در خدمات جویشگرها مبتنی بر نیازها و ذائقه جامعه کاربران ایرانی است و از طرف دیگر افزایش نقش و مشارکت مردمی و نیز بهره گیری از دانش و توانمندیهای متخصصان در دانشگاه های سراسر کشور برای حل چالش های جویشگرها خواهد بود.

- مهر

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد