Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@14:56:34 GMT

اجرای بیش از 900 ساعت مشاوره مذهبی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۷۶۵۴

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود گفت: با توجه به غنای تعالیم دینی و تأکید مکرر دین مبین اسلام بر مشاوره و مشورت کردن، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در مناسبت‌های مختلف در طی سال و انجام مشاوره‌های دینی، اخلاقی و خانوادگی به صورت مجازی و حضوری، موفق به انجام مشاوره‌های مذهبی به منظور تبیین ارزش‌های اسلامی و تعمیق آموزه‌های دینی و اعتقادی در راستای مقابله با عقاید، افکار انحرافی، هجمه‌های فرهنگی وآموزش آحاد مختلف جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تسهیل رشد هماهنگ و همه جانبه، ایجاد بستر مناسب برای تعالی انسان و شناخت و رفع مشکلات موجود در زمینه تربیت صحیح، ارائه خدمات روان‌شناختی، تربیتی و مشاوره‌های دینی است، ادامه داد: بیش از 900 ساعت مشاوره مذهبی در قالب(800 ساعت مجازی و بیش از 100 حضوری) از ابتدای سال جاری تاکنون در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزار شده است.
ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: نخستین مرکز مشاوره مجازی فرهنگی، مذهبی کشور در سال 1390 و به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود تأسیس شده است که در این مرکز خدمات مشاوره‌ای به‌صورت رایگان و شبانه‌روزی اجرا می‌شود.

گفتنی است، مؤسسه بین‌الحرمین در استان سمنان، شاهرود، خیابان 22 بهمن، کوچه 12 پلاک 1/8 واقع شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، جشنواره کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان سمنان با عنوان "سمنان، پایتخت شهرهای جاده ابریشم" "گرامیداشت جانباز مدافع حرم، پهلوان هادی خاکپاش و شهدای ورزشکار استان سمنان" روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن بزرگ غدیر شهر سمنان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات حدود ۱۷۰ کشتی گیر آزاد و۲۰ تا کشتی گیر فرنگی در قالب ۱۷ تیم برگزار شد و درپایان نفرات اول و دوم و سوم مشترک به شرح زیر معرفی شدند

گفتنی است با نظر کمیته فنی محمدمهدی دروهی از باشگاه شهید صدرزاده سمنان به عنوان فنی ترین کشتی گیر و پرویز ایمانی از فولاد محله برترین مربی و باشگاه دلاوران سمنان بهترین باشگاه معرفی شدند

✓وزن ۳۵ کیلوگرم: محمد مهدی دروهی (باشگاه شهید صدرزاده سمنان)-مهدی رضوانی (بسطام) و کیان رشمه و محمدرضا محمدی(گرمسار)

✓وزن ۳۸ کیلوگرم:سید حنطه طباطبایی(باشگاه ولیعصر عج)-ماهان فولادی(فولاد محله) و متین کردی(باشگاه نورانی),محمدرضا داودی زاده (دامغان)

✓وزن ۴۱ کیلوگرم: متین چنگیزی (فولاد محله)-علی اقیان (باشگاه دلاوران) و امیر عباس بوربور(گرمسار),مهدی غلامی (شاهرود)

✓وزن ۴۴ کیلوگرم: احسان رضایی(دلاوران)- ابوالفضل امیر احمدی (دامغان) و صدر نیکدل (گرمسار) ،امیر علی بلوچی (آیندگان)

✓وزن ۴۸ کیلوگرم: امیررضا شجاعی (ولیعصر عج)- امیر حسین امیر احمدی (دامغان) و ابوالفضل تات (گرمسار) ، محمد باقر احمدی(نردین)

✓وزن ۵۲ کیلوگرم: سید ابوالفضل یوسفی (دامغان) - احمدرضا اصغری (نردین) و یزدان اسکندری(شاهرود),محمد حسین تیموری (میامی)

✓وزن ۵۷ کیلوگرم: امیر علی وجدانی(شاهرود)- سجاد نوروزی (میامی) و امیر علی کریمی (شاهرود), امیر مهدی عباسی (فولاد محله)

✓وزن ۶۲ کیلوگرم: مهدی عجم اکرامی (شاهرود)- سید عادل موسوی (فولاد محله) و بنیامین حاج عیدی (دامغان) ،احد عوامی (سرخه)

✓وزن ۶۸ کیلوگرم: رهام برزگر (فولاد محله)-محمد طاهر احمدیان (باشگاه نورانی) و امیر عباس لطفی (شاهرود) ، امیر عباس باقری (شاهرود)

✓وزن ۷۵ کیلوگرم : امیر علی یزدانی (دلاوران) - زانیار گل محمدی (گرمسار) و هادی رحمانیان (شاهرود),ماهان امین نژاد (دامغان)

✓وزن ۸۵ کیلوگرم : علیرضا زیاری (دلاوران)- علی اکبر میرآخورلی(گرمسار) و محمد پورچه (سرخه) ،امیر علی پارسا (دلاوران)

✓وزن ۱۰۰ کیلو گرم : سید مهزیار حسینی (دلاوران ) - عرفان گیلوری (گرمسار) ،محمد حسین افتخاریان (دامغان) ،حسین پهلوانی پور ( باشگاه شهید صدرزاده)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900647

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد