Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل منطقه ویژه پارس صبح یکشنبه در آئین گشایش نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش بسیار مهمی در معرفی توانمندی صنایع و تولیدکنندگان و همچنین نیاز‌های صنعت دارد.

مهدی یوسفی با اشاره به معرفی توانمندی تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید فراوانی بر لزوم حمایت از تولید و ساخت داخل دارند و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت‌های بالای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و افزود: صنایع و تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی به طول ۴۰ کیلومتر در این منطقه گسترش یافته است که ظرفیت بی‌نظیری است. این نمایشگاه موقعیت مناسبی برای تبادل تجارب صنعتگران، دانشجویان، فعالان حوزه اقتصادی و انرژی، مدیران صنعت نفت و فعالان بخش خصوصی است.

وی با اشاره به نقش این نمایشگاه در معرفی مطلوب این منطقه و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: برپایی سالیانه این نمایشگاه به اثربخشی هرچه بیشتر آن و دستیابی به اهداف مورد نظر کمک شایانی می‌کند.

نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در مساحت شش‌هزار متر مربع و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی از ٢۴ تا ٢٧ دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

نهمین نمایشگاه صنعت نفت و گاز در پایتخت انرژی کشور افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استان قم با داشتن ۳۰۰ واحد صنعتی کفش ماشینی، ۷۰ درصد صادرات این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان کفش قم این روز‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان خریدارانی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی هستند.

پیش بینی می‌شود امسال ۸۵ میلیون دلار صادرات از این صنعت، عاید اقتصاد استان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است