Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@03:21:09 GMT

عکس های جذاب ترین و خوش اندام ترین دختر روسی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۷۸۸۰

عکس های جذاب ترین و خوش اندام ترین دختر روسی

عکس های جذاب ترین و خوش اندام ترین دختر روسی

 

با جذاب ترین و خوش هیکل ترین مدل روسی آشنا شوید ایران ناز تصاویری از هایلی بالدوین سکسی ترین زن، بازیگر و مدل سال 2017 شناخته شد. هایلی بالدوین مدل ۲۱ ساله روسی توسط “مجله maxim ” به عنوان جذاب ترین زن در سال ۲۰۱۷ معرفی شد.

 

هایلی بالدوین که دختر استیون بالدوین بازیگر و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از علت های موفقیت هایلی بالدوین علاوه بر چهره جذاب و مدل بودن ایجاد رابطه با جاستین بیبر باعث ستاره شدنش شد.هایلی معشوقه سوم جاستین بیبر بود که بعد از ۴ ماه از هم جدا شدند و به این واسطه معروف و شناخته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس ده‌روسی: دیبالا دوباره مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، رم پس از آسیب دیدگی عضله ران، باید بدون پائولو دیبالا برای بازی آینده مقابل ساسولو آماده شود.

این مهاجم 30 ساله آرژانتینی در تمامی رقابت‌ها با زدن 14 گل و ارسال 7 پاس گل در 28 بازی یکی از مهم‌ترین ستاره رم بوده و دانیله ده‌روسی علاقه زیادی به حضور او در ترکیب دارد.

تنها نقطه ضعف دیبالا در این فصل، مقابله او با مصدومیت‌های جزئی است. این بازیکن 30 ساله در چند ماه گذشته به دلیل مشکلات مختلف، 6 بازی لیگ را از دست داده و از 28 بازی لیگ تنها در 20 بازی حضور داشته است.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، دیبالا از ناحیه عضله ران راستش آسیب جزئی دیده و این آسیب او را حدود 10 روز از میادین دور نگه می‌دارد.

به این ترتیب، او بازی رم با ساسولو و بازی‌های دوستانه پیش روی آرژانتین مقابل السالوادور و کاستاریکا را از دست خواهد داد.

همچنین روملو لوکاکو که با آسیب دیدگی از ناحیه لگن دست و پنجه نرم می‌کند، وضعیت مشخصی برای بازی پیش رو ندارد. در صورتی که این مهاجم بلژیکی مجبور به استراحت شود، دانیله دروسی سردار آزمون را در ترکیب اصلی انتخاب می‌کند.

دیگر خبرها

  • 40 سالگی را رد کرده اید؟ حتما این 4 کلید سلامت را در خود بررسی کنید
  • بازیگر روزگار جوانی در قامت مجری/ مهدی صبایی با «صد در صد» به شبکه دو آمد
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • رم 1-0 ساسولو: ده‌روسی سهمیه چمپیونزلیگ می‌خواهد
  • یک بازیگر دیگر مجری شد/ مهدی صبایی با «صد در صد» شبکه دو
  • هادی چوپان آرنولدکلاسیک انگلستان را هم فتح کرد
  • بدشانس ده‌روسی: دیبالا دوباره مصدوم شد!
  • چرا رژیم‌های غذایی سخت به بدن زیان می‌رسانند
  • بدنسازی و ‌پرورش‌ اندام خوزستان روی ریل پیشرفت قرار دارد
  • پیوند کبد خوک به یک بیمار مرگ مغزی