Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  داوطلبان دوره دی ماه آزمون EPT می‌توانند از امروز 24 دی ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش از سوالات و کلید آزمون اطلاع یابند.

داوطلبان در صورت اعتراض به سوال یا کلید این آزمون می‌توانند حداکثر تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه 25 دی ماه صرفاً از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت فوق هیچگونه اعتراض در خصوص کلید و سوالات این آزمون پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام /

چگونگی اطلاع از کلید آزمون EPT دی ماه دانشگاه آزاد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد