Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: پیگیری و ارئه درمان همه مصدومان زلزله که قبلا به بیمارستان مراجعه کرده‎اند، رایگان است. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط‎عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، محمودرضا مرادی با بیان اینکه تمام خدمات از قبیل درمان، دارو و دیگر موارد در مناطق زلزله‎زده استان تا اول دی ماه رایگان بود و از اول دی ماه این خدمات به روال قبل از وقوع زلزله برگشته است، اظهار داشت: پیگیری و ارائه درمان همه مصدومان زلزله که قبلا به بیمارستان مراجعه کرده‎اند، اکنون رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از 21 آبان و زمان وقوع زلزله تا اول دی ماه امسال تمام خدمات درمانی در مناطق زلزله‎زده به‎صورت رایگان ارائه می‎شد و براساس تصمیم وزارت بهداشت این خدمات اکنون به روال قبل از زلزله برگشته است، گفت: ارائه خدمات درمانی در مناطق روستایی با دفترچه بیمه سلامت همگانی با فرانشیز پنج درصد و در مناطق شهری با 10 درصد ارائه می‎شود و دیگر رایگان نیست.

مرادی از پذیرش دفترچه بیمه سلامت در سطح استان برای ویزیت سرایی و پاراکلینیک خبر داد و افزود: همچنین دفترچه بیمه سلامت همگانی در تمام بیمارستانهای وزارت بهداشت پذیرفته می‎شود اما بیمارستانهای خصوصی این دفترچه را نمی‎پذیرند.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت غیر از بیمه سلامت همگانی مانند بیمه‎های کارمندی نیز در مراکز درمانی خصوصی پذیرفته می‌شود، عنوان کرد: بیمارستانهای وابسته به سپاه، ارتش و دیگر بخشها با تعرفه متفاوت مابین بیمارستانهای وزارت بهداشت و مراکز خصوصی دفترچه بیمه سلامت همگانی را می‎پذیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: با دفترچه بیمه سلامت همگانی در استان نرخ  ویزیت پزشک عمومی 33 هزار ریال، متخصص 42 هزار ریال، روانپزشک 50 هزار ریال، پزشک فوق تخصص 50 هزار ریال و فوق تخصص روانپزشکی نیز 60 هزار ریال و سهم بیمار در خدمات آزمایشگاه و رادیولوژی (سرپایی ) 25 درصد، سهم بیمه 70 درصد و سهم یارانه پنج درصد است.

مرادی اظهار کرد: خدمات سرپایی نوار قلب، تست ورزش، اندوسکوپی، اکوکاردیوگرافی، کولونوسکوپی و سایر موارد نیز در این بخش سهم بیمار 20 درصد، سهم بیمه 70 درصد و 10 درصد نیز سهم یارانه است.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵ جامعه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند