Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:41:04 GMT

برگزاری کارگاه تنبک‌نوازی پژمان حدادی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۸۲۲۲

برگزاری کارگاه تنبک‌نوازی پژمان حدادی در تهران

پژمان حدادی قصد دارد کارگاهی آموزشی برای هنرجویان رشته تنبک‌نوازی برگزار کند. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پژمان حدادی، نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌­ای در دور جدید فعالیت‌هایش اقدام به برگزاری کارگاه تمبک در پایتخت کرده است. به گفته این نوارنده تمبک تنها علاقمندانی می توانند در این کلاس ها حضور یابند که حداقل 2 سال تمبک نواخته و با اصول نوازندگی این ساز آشنایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان حدادی، نوازنده برجسته تمبک و سازهای کوبه‌­ای که امروزه به عنوان یکی از مهم­ترین موسیقیدانان و نوازندگان این رشته به شمار می­رود، پیش از این نیز مستر کلاس‌­هایی برای نوازندگان سازهای کوبه‌ای در تهران برگزار کرده بود که با استقبال علاقمندان روبرو شد.

امروزه می‌توان حدادی را یکی‌ از نوازندگان صاحب سبک در تمبک نوازی به شمار آورد که تاثیر بسیاری در نوازندگان تمبک نسل پس از خود گذشته است. از جمله ابداعات او می‌توان به استفاده از دایره کوکی تحت عنوان (دوایر کوکی یا پنداریک) در اندازه‌های مختلف، به منظور ایجاد فواصل هارمونیک با رنگ آمیزی و صدا دهندگی ساز کوبه‌ای در موسیقی‌ ایرانی‌، اشاره کرد. این دوایر با طراحی خاصی‌ بر روی پایه‌های تعبیه شده قرار می‌گیرند که امکان ترکیب چند ساز کوبه‌ای را به صورت همزمان و چند صدا به وجود می‌آورد و حجم صدا و رنگ‌آمیزی خاصی‌ را به آنسامبل موسیقی‌ می‌افزاید. وی برای اولین بار چنین ترکیبی‌ را در گروه «دستان» به کار برد.

علاقمندان به حضور در کارگاه نوازندگی تمبک پژمان حدادی برای ثبت نام و آگاهی از شرایط کلاس­ها می­توانند با شماره تلفن 88718349 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

R33357/P1356/S4,40/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

کد خبر 849635 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد