Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@16:53:53 GMT

آپدیت اکسپریا XA1 و XA1 پلاس منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۸۷۲۷

سونی یک آپدیت برای اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 پلاس منتشر کرد. این آپدیت سونی اکسپریا XA1 و اکسپریا XA1 پلاس تعداد قابل توجهی از مشکلات پیشین این دو گوشی موبایل را برطرف خواهد کرد.  
سامسونگ برای دو میان‌رده قدرتمند خود یعنی اکسپریا ایکس ای 1 و اکسپریا ایکس ای 1 پلاس یک آپدیت نرم افزاری منتشر کرد که به ترتیب دارای بیلد نامبرهای 40.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

0.A.6.189 و 48.0.A.1.131 هستند. در این آپدیت برای اکسپریا ایکس ای 1 و برادر بزرگتر آن، پچ امنیتی نخستین ماه سال جاری گنجانده شده است.


یکی از مهمترین دلایل انتشار این آپدیت، وجود دو رخنه امنیتی با نام‌های Spectre و Meltdown در میان‌رده‌های سال 2017 سونی بود. با دریافت به‌روزرسانی جدید تغییری در ورژن سیستم عامل آن‌ها اعمال نشده و سونی اکسپریا ایکس ای 1 و ایکس ای 1 پلاس همچنان مجهز به اندروید 7.0 نوقا باقی خواهند ماند.

علاوه بر این دو گوشی، یک آپدیت نرم افزاری دارای بیلد نامبر 37.0.A.2.248 برای گوشی سونی اکسپریا E5 نیز منتشر شده است. این گوشی برخلاف دو مدل قبلی محصول سال 2016 است.  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد

توصیف رئیس‌جمهور ترکیه از بغداد به عنوان «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» با واکنش‌های گسترده کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه پس از پایان سفر به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهن ما، بسیار خرسند شدم».

این پیام با انتقادات گسترده کاربران پلتفرم ایکس در عراق مواجه شد و بسیاری آن را محکوم کردند.

برخی از کاربران با اشاره به استعمارگری امپراطوری عثمان در عراق، نوشتند اشغال این کشور توسط عثمانی بدترین چیزی است که در تاریخ بغداد به یادگار مانده است و مقدمه تمامی درد و رنج امروز عراق است.

توییت اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه پس از ۱۳ سال به بغداد و اربیل سفر کرده و با مقامات عراق دیدار کرد.

در این سفر چندین توافق‌نامه و یادداشت تفاهم در بخش‌های گوناگون میان ۲ کشور امضا شد و موضوع مبارزه با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از محورهای اصلی مذاکرات ۲ طرف بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟