Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@11:58:56 GMT

افزایش ۲۵ درصدی شاخص بورس در سالجاری

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۸۷۴۸

افزایش ۲۵ درصدی شاخص بورس در سالجاری

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از ابتدای امسال تا کنون رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرده است. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ اقتصادی بورس نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ حجم معاملات بورس اوراق بهادار در هفته سوم زمستان امسال 4917 میلیون سهم و ارزش آن 11875 میلیارد ریال بوده است که حجم و ارزش معاملات به ترتیب  29 و 19 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در این مدت به عدد 3845794 میلیارد ریال رسید که 0.33 درصد افزایش داشته است.

سه صنعت «فلزات اساسی» با 49.8 درصد، « استخراج کانه‌های فلزی» با 11.2 درصد و «محصولات شیمیایی» با 10 درصد بیشترین ارزش و «فلزات اساسی» با 35.6 درصد، «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با 16.2 درصد و « استخراج کانه‌های فلزی» با 11.1 درصد بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین در 30 روز گذشته گروه «فعالیت‌های کمکی نهادهای واسط مالی» با بازدهی 12.1 درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت «محصولات کاغذی» با افت با 15 درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران نیز در هفته گذشته با رشد 257 واحدی در ارتفاع 96186 واحد قرار گرفت تا بر این اساس از ابتدای امسال تا کنون شاخص بورس رشد 25 درصدی را تجربه کرده باشد.

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,84/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳