Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:27:00 GMT

فیلمی جالب از عجیب‌ترین مارهای جهان!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۸۸۳۸

فیلمی جالب از عجیب‌ترین مارهای جهان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارها این خزندگان مرگبار موجوداتی هستند که با وجود نداشتن دست و پا ترس عجیبی با دیدن آنها در وجود انسان رخنه می‌کند. قطره‌ای از سم همین موجود بی‌دست و پا کافی است تا حتی یک فیل عظیم الجثه هم از پا در بیاید، اما کسانی هستند که به واسطه شغلشان مجبور به کلنجار رفتن با این موجود خطرناک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت" culturacolectiva"ویدئویی از عجیب‌ترین گونه‌های مختلف از این خزنده که هر کدام دارای دوسر هستند را به نمایش گذاشت.

جالب است بدانید با وجود داشتن دوسر هر کدام دارای مغزی مستقل هستند و حتی  ممکن است یکی از آنها به دیگری حمله ور شود. در برخی مقالات علمی گفته شده است این گونه مارها عمر طولانی ندارند هرچند که پیروان آئین هندو برای آنها ارزش بسیاری قائلند و حتی این موجودات دوسر را می پرستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 عجیب‌ترین مارهای دوسر در دنیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است