Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون فرهنگی دانشگاه: پیگیر وضعیت 6 دانشجوی باقی‌مانده در بازداشت هستیم معاون فرهنگی دانشگاه تهران از آزادی 36 نفر از دانشجویان بازداشتی این دانشگاه خبر داد و گفت: به طور جدی پیگیر وضعیت 6 دانشجوی باقی مانده در بازداشت هستیم، امیدواریم این دانشجویان نیز به زودی آزاد شوند.

دکتر مجید سرسنگی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: از مجموع 41 دانشجوی بازداشتی دانشگاه تهران در اتفاقات اخیر، تعداد 36 نفر از این دانشجویان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: فقط 6 نفر از دانشجویان بازداشتی اتفاقات اخیر آزاد نشده‌اند که برای 2 نفر این دانشجویان هنوز پرونده تشکیل نشده و قاضی باید ابتدا پرونده تشکیل دهد و بعد قرار صادر نماید. در خصوص 4 نفر دیگر نیز تقریبا وضعیت مشخص شده و منتظر هستیم که خانواده‌های آن‌ها برای گذاشتن وثیقه و ضمانت مراجعه نمایند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر خانواده‌های دانشجویان بازداشتی در جریان بازداشت فرزندان خود هستند و ما همواره با این خانواده‌ها در تماس هستیم، اما به دلیل برخی از مشکلات هنوز نتوانستند از شهرستان مراجعه و برای آزادی فرزندانشان وثیقه بگذارند./ 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر

سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

عصرایران به نقل از خبر نامه امیر کبیر در خبری نوشت: پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است. روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود. در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد.

رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی