Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشستی به منظور بررسی ابعاد همکاری بین سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر امام خمینی(ره) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار(ره)شهرری با حضور رئیس و معاونان دانشگاه، در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام راحل در این جلسه که با تمرکز بر همکاریهای آموزشی و دوره‌های توانمندسازی و استفاده از ظرفیت دانشگاه و متخصصان داخلی در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در امور مربوط به مدیریت شهری در آرامستان بزرگ بهشت زهرا(س) برگزار شد با تأکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با سازمانها و نهادهای خدمات رسان در مدیریت شهری شهرداری تهران، انجام امور بر پایه آموزش، تحقیق و پژوهش را از اهداف استراتژیک و اجتناب ناپذیر برای توسعه و پیشرفت بهشت زهرا(س) دانست و گفت: «آموزش مؤثر باعث بهره وری می‌شود و سازمانی که در مسیر آموزش و تحقیق و پژوهش نباشد، سازمانی غیر فعال است و هرگز به پویایی نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر سعید خال گزارشی از امکانات، اقدامات و پژوهش‌های انجام شده در سازمان بهشت زهرا(س) بویژه درحوزه های تخصصی مرگ پژوهی، مرگ آگاهی و مرگ‌اندیشی ارائه داد و هدف از این جلسه را تبادل نظر درباره همکاری‌های دوجانبه و افزایش ارتباط‌های آموزشی و پژوهشی دانست.

دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) نیز گفت: «در راستای اهداف و برنامه های کلان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای و همچنین با رویکرد حل مسئله در جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) به دنبال تعامل بیشتر با نهادها و سازمان هاست تا بتواند به عنوان یک واحد علمی و پژوهشی مسائل و نیازهای آنان را پاسخ دهد و حل کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.
مهدی پژوهش ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.
وی افزود: از اهداف مهم این دفاتر، آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر است.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری