Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:41:28 GMT

آمار استثنایی آقا فیروز با گسترش

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۹۳۲۲

آمار استثنایی آقا فیروز با گسترش

فیروز کریمی در 10 هفته ای که هدایت گسترش را برعهده داشته، آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده است.

به گزارش مشرق، پس از شکست مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز، مسئولان باشگاه آبی پوش این شهر اقدام به اخراج لوکا بوناچیچ و جایگزینی فیروز کریمی کردند. در آن زمان تصور نمی شد کریمی این چنین تحولی در گسترش فولاد ایجاد کند اما او در تبریز غوغایی به پا کرد و حالا به دنبال ثبت بهترین نتیجه تاریخ فوتبال گسترش فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترشی ها در هفته هشتم، با 7 امتیاز آماری بسیار ضعیف داشتند و یکی از تیم های کاندید سقوط به شمار می رفتند اما از آن زمان تاکنون، در 11 بازی 20 امتیاز کسب کرده اند تا حداقل در یک سوم فصل، همچون قهرمانان نتیجه گرفته باشند.

شاگردان لوکا بوناچیچ، در بازی نیم فصل اول مقابل پرسپولیس مغلوب محض بودند و علی رغم مقاومت یک نیمه ای، در نهایت آن بازی خانگی را با 3 گل واگذار کردند. البته آن ها پس از پیروزی 2-1 در لیگ چهاردهم، هیچگاه در خانه از پرسپولیس امتیاز نگرفته اند و در تهران نیز همچون بسیاری از تیم ها شکست خورده بوده اند.

اما این بار آبی های تبریز در حالی عازم پایتخت خواهند شد که وضعیت بهتری نسبت به لیگ پانزدهم و شانزدهم دارند. گسترش فولاد در هر دو فصل با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خورد و برعکس بازی های تبریز، گلباران نشد.

آقا فیروز که علاقه مند به ماجراجویی با تیم های بزرگ است، در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس می تواند گسترش را تا رده چهارم هم به پیش ببرد و از آن مهم تر، این فرصت را به دیگر تیم ها بدهد تا اختلافشان را با پرسپولیس کم و تنور لیگ را گرم کنند.

نتایج گسترش تا هفته هشتم: 2 برد، 1 مساوی، 5 باخت

نتایج گسترش از هفته هشتم تا نوزدهم: 6 برد، 2 مساوی، 3 باخت

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!

یورگن لوکادیا در لیگ دو اسپانیا به نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

طرفداری | یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم آموریبیتا نشان‌دهنده افت شدید او در سطح باشگاهی است. مهاجمی که زمانی با گل‌های حساس خود برای پرسپولیس، هواداران این تیم را به وجد می‌آورد، این روزها حتی در لیگ دو اسپانیا که سطح کیفی پایین‌تری نسبت به لیگ ایران دارد، نیمکت‌نشین شده است.

این موضوع یادآور تلاش‌های نافرجام لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس است. او که به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش توسط فیفا محکوم به پرداخت غرامت به این باشگاه شده بود، قصد داشت با بازگشت به پرسپولیس، هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم برای فصل بعد قرارداد جدیدی ببندد.

اما باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم‌های قبلی و همچنین رفتارهای غیرحرفه‌ای او، تمایلی به بازگشت این مهاجم هلندی نشان نداد.

حالا لوکادیا که زمانی یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران بود، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • صدر را بگیر
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است