Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@05:54:04 GMT

اسامی جان‌ باختگان کشتی سانچی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۹۳۹۹

سازمان بنادر و دریانوردی غرق شدن نفتکش ایرانی را تایید کرد و در پیامی جان باختن ۳۲ نفر از کارکنان و خدمه کشتی را به ایرانیان تسلیت گفت. ناطقان: سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی رسما غرق شدن نفت کش ایرانی دچار حریق شده در آب های چین را اعلام کرد و نوشت: سازمان بنادر و دریانوردی این مصیبت بزرگ را به بازماندگان جامعه دریایی کشور و هم میهنان عزیز تسلیت می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش‌تر نیز راستاد رئیس سازمان بنادر اعلام کرده بود: امروز حجم آتش کشتی افزایش یافت و طول آتش را فرا گرفت، به همین دلیل امکان ورود تکاوران به کشتی فراهم نبود.
وی افزود: در مورد آخرین وضعیت سانچی باید گفت کشتی شناور بودن خود را از دست داده و در حال غرق شدن است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد عملیات جست‌وجوی ۲۹ پرسنل کشتی گفت: امیدی به پیدا کردن مفقودین نیست. تکاوران ایرانی و تیم چینی با این وضعیت کشتی نمی‌توانند به آن وارد شوند.
این گزارش حاکی است روز شنبه (١٦ دی‌ماه) یک فروند نفتکش ایرانی با یک فروند کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد که باعث حریق نفتکش و مفقود شدن ٣٢ پرسنل آن شد. تاکنون پیکر سه پرسنل پیدا شده است. تکاوران ایرانی با هدف تجسس در داخل نفتکش به محل حادثه اعزام شده‌اند اما به گفته مسئولان حجم آتش نفتکش افزایش یافته و امکان ورود تکاوران به آن فراهم نیست.
همچنین، مانا نیز از قول یک منبع مطلع در شرکت ملی نفتکش ایران خبر فوت تمامی خدمه نفتکش سانچی را تایید کرد.
وی که در بندر شانگهای چین و در کمیته بحران حادثه نفتکش سانچی حضور دارد ضمن ابراز تاسف شدید تایید کرد: با انفجارهای گسترده امروز در نفتکش سانچی هیچ امیدی و امکانی برای زنده ماندن خدمه وجود ندارد.
در عین حال، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، در پی سانحه دلخراش سانحه کشتی نفتکش و ناپدید شدن تعدادی از دریانوردان کشورمان با انتشار پیامی با خانواده این عزیزان ابراز همدردی کرد.
۳۲ سرنشین و خدمه نفتکش سانچی که ۸ روز پیش در ۱۵۸مایلی سواحل شرقی چین  دچار حریق شد!
۱-مجید قصابی عروجی، کاپیتان۲- فرید محبی، سرمهندس۳-مجید نقیان، افسر اول۴-حسین جهانی هل‌آباد، افسر دوم۵-احسان ابولی قاسم‌آبادی، افسر دوم۶-میلاد عنایتی، افسر سوم۷--حامد بهاری هشکوایی، مهندس دوم۸- محمدرضا رضازاده ماسوله، مهندس سوم۹- مهدی سادگی، مهندس سوم۱۰-حسن رومیانی، مهندس چهارم۱۱-محمد کاووسی تکاب، افسر تدارکات۱۲- بهرام اتحاد، افسر برق۱۳-عبدالغنی سامری، سرملوان۱۴- ابوذر نظامی، کمک سر ملوان۱۵-سیدجواد حیدری، ملوان یکم۱۶-محمدساجب علی میرید‌ها، ملوان یکم۱۷-محمدهارون راشید، ملوان یکم۱۸-علیرضا نجفی‎فر، ملوان دوم۱۹- علی حیدریه کهن، ملوان دوم۲۰-بهرام پوریانی، تعمیرکار۲۱- یاور افشاری، روغن کار۲۲-میلاد آروی، روغن کار۲۳-مسلم علیزاده نودهی، روغن‎کار۲۴-عبدالکریم بشارتی‌پور، سرآشپز۲۵-امید ضیایی، کمک سرآشپز۲۶-ایوب مظفری عبدگاه، مهماندار۲۷-احسان فرجی، مهماندار۲۸- سعید دهقانی، دانشجوی عرشه از دانشگاه خارگ۲۹-پوریا عیدی‌پور، دانشجوی عرشه از دانشگاه خارگ۳۰-سجاد عبداللهی، دانشجوی عرشه از دانشگاه خارگ۳۱-محمد پیریائی، دانشجوی موتور از دانشگاه صنعت نفت محمودآباد۳۲-ساقی فعال، همسر حسین جهانی هل‎آباد
منبع: فارس برچسب ها: اسامی خدمه کشتی سانچی ، خدمه کشتی سانچی ، تجسس

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد

حسین عباس نژاد گفت:  دریانورد یآزاد شده کی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد، تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی انجام شده با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

گفتنی است؛ کشتی کانتینری به نام (MCS Aries) با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌