Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: پنجمین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور اعضای شورا و با محوریت طرح ملی قرآنی ۱۴۵۲ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ پنجمین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور دکتر عبدالهادی فقهی زاده ، دکتر محمدحسین محمدزاده، حجج اسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی و محسن عرفاتی، سیدعلی سرابی ، سعید مقیسه و عبدالکریم خیامی در این شبکه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای جلسه دکتر محمدزاده رئیس شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما ضمن خیر مقدم به دکتر فقهی زاده معاون جدید قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح های فراگیر قرآنی از ۱۴۴۱ تا ۱۴۵۱ پرداخت.

وی گفت : این طرح از ۱۱ سال پیش با عنوان ۱۴۴۱ آغاز شد و ماه رمضان و تابستان امسال تحت عنوان بشارت ۱۴۵۱ با محوریت ۲ سوره ملک و واقعه به اجرا درآمد که با استقبال قابل توجه ای از سوی مخاطبان مواجه شد.

همچنین دکتر محمدزاده گزارشی از چگونگی تشکیل شورای اندیشه ورزی و کارکرد آن به معاون جدید قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

 

در این جلسه بررسی ها پیرامون سوره محوری طرح قرآنی ۱۴۵۲ ادامه یافت که مقرر شد یکی از سوره های مفصلات به عنوان محور این طرح ملی و قرآنی باشد و در نشستی خبری با حضور اهالی رسانه نام آن سوره اعلام شود.

ارائه گزارش بررسی برنامه رصد توسط حجت الاسلام والمسلمین حشمتی معاون سابق قرآن و عترت وزارت از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد.

همچنین در این جلسه پیشنهادهای موثر جهت حضور گسترده تر شبکه قرآن و معارف سیما در فضای مجازی که توسط مهندس سعید مقیسه مطرح شد ، مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم