Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر گناوه گفت: این ستاد از دستگاه های اجرایی انتظار دارد که در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های ایام الله دهه فجر همکاری و همفکری کنند.

به گزارش ایرنا، اسکندر احمدی روز یکشنبه در نشست مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر این شهرستان در فرمانداری افزود: این ستاد آمادگی لازم برای برگزاری برنامه های دهه فجر دارد و مشارکت و همکاری بیشتر مردم و مسئولان بر غنا و شکوه این برنامه ها می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برنامه های پیش بینی شده ادارات به ستاد ارایه تا با برنامه ریزی صحیح و مناسب به بهترین نحو اجرا شود.
دبیر ستاد دهه فجر گناوه اظهارکرد: باتوجه به اینکه دهه مبارک فجر تقارن با ایام فاطمیه دارد، برنامه‌ها طوری اجرا می شود که در خور شان و منزلت این مناسبت ها باشد.
وی گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با نثار خون شهدا و هزینه های زیادی به ثمر نشسته و باید تلاش کنیم ایام الله دهه فجر با عظمت گرامی داشته شود.
دراین نشست مسئولان کمیته ها نقطه نظرات خود را مطرح و بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجتی سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد