Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@21:23:49 GMT

کباب کوبیده با طعم روده، پیه و سنگدان مرغ!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۰۱۰۴

کباب کوبیده با طعم روده، پیه و سنگدان مرغ!

داریوش جودکی در گفتگو با مهر، از برخورد با کبابی متقلب در استان کرمانشاه که از سنگدان مرغ در گوشت کباب استفاده می کرد، خبر داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: بنا به گزارش شبکه دامپزشکی کرمانشاه یک مغازه فروش غذای آماده روزانه مقدار قابل توجهی گوشت چرخ کرده  حاوی گوشت روده، پیه، گوشت قرمز و سنگدان  را در قالب کباب کوبیده به مشتریان عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بازرسی و ارسال گوشت چرخ کرده موجود این واحد صنفی غذای آماده، به آزمایشگاه مرکزی مشخص شد که گوشت های فوق حاوی گوشت قرمز، گوشت روده، پیه و سنگدان مرغ  است.

این مسئول ادامه داد: پس از اقدامات فوق، پرونده ای تحت عنوان تقلب و عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی برای غذای آماده فوق الذکر تشکیل و تا تعیین تکلیف و صدور رای از سوی شعبه تعزیرات حکومتی از ادامه کار وی ممانعت به عمل آمد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت