Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@19:30:25 GMT

خبر فوق العاده برای استقلالی ها /تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۰۲۶۷

خبر فوق العاده برای استقلالی ها /تصویر

خرداد: عمر خریبین بازی با استقلال را به دلیل مصدومیت شدید از دست داد.

 
به گزارش ایلنا، دیشب حساس ترین بازی فوتبال عربستان برگزار شد و تیمهای الهلال و الاتحاد الکلاسیکوی این کشور را برگزار کردند. عمر خریبین مهاجم سوریه ای تیم الهلال عربستان شب گذشته در دقایق ابتدایی بازی با بازیکن التحاد برخورد کرد و مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصدومیت که به تعویض ستاره الهلال انجامید، نگرانی های الهلالی ها را افزایش داد و حتی باعث شد بلافاصله پس از پایان نیمه اول بازی به بیمارستان مراجعه کند.
 
در همین راستا خریبین امروز برای تعیین میزان مصدومیتش تحت معاینه های پزشکی قرار گرفت. اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که مهاجم ملی پوش الهلال به مداوا و استراحتی طولانی مدت نیاز دارد و حدود 2 ماه و نیم از میادین دور خواهد بود.
 
بدین ترتیب مهاجم 23 ساله الهلال و مرد سال فوتبال آسیا 7 بازی لیگ عربستان و حداقل 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا که یکی از آنها، دیدار مقابل استقلال ایران است را از دست خواهد داد. چندی پیش عمر سوماه دیگر مهاجم تیم ملی سوریه هم که برای تیم الاهلی توپ می زند مصدوم شد. برچسب ها: عمر خریبین ، خبر ، استقلال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان

کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان