Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@19:12:16 GMT

خواننده ایرانی مهمان ویژه «شب آواز ایرانی»

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۰۳۵۱

خواننده ایرانی مهمان ویژه «شب آواز ایرانی»

محمد معتمدی مهمان ویژه بیست و پنجمین برنامه شب آواز ایرانی است و سایر گروه‌های حاضر شنبه 30 دی ماه در این برنامه به شکل رقابتی به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری ، بیست و پنجمین شب آواز ایرانی، شنبه 30 دی ماه با حضور استادان و هنرمندان عرصه آواز و موسیقی ایرانی ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود که در این برنامه، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرد. از سال 1376 شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد. او همچنین به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون مرحوم دکتر حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به «گروه خورشید» مجید درخشانی، «همنوازان شیدا» محمدرضا لطفی، «ارکستر ملی ایران» فرهاد فخرالدینی، «هم آوایان» حسین علیزاده، «گروه ادیب» که خود وی پایه‌گذار آن است، اشاره کرد.

معتمدی در سال 2013 میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک 2013 را دریافت کرد.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از جایگاه هنر آوازخوانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است؛ هنرمندان دیگری نیز اجرا خواهند داشت. علاقه مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه می‌توانند‌ به اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی musicenter.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای تماشای برخط بیست و پنجمین شب آواز ایرانی می‌توانند‌ به وب‌سایت موسسه حام به نشانی www.e-haam.ir مراجعه کنند.

بیست و پنجمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و موسسه سپهر سوره هنرحوزه هنری، شنبه 30 دی ماه ساعت 18در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس

چهره‌های سرشناسی مهمان ویژه ال کلاسیکو بودند.

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

تام بریدی، اسطوره فوتبال آمریکایی و نواک جوکوویچ یکی از برترین تنیسورهای تاریخ مهمان ویژه ال‌کلاسیکو در استادیوم سانتیاگو برنابئو بودند. این دو اسطوره دنیای ورزش در کنار تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی و مصدوم رئال مادرید در هنگام ال‌کلاسیکو، عکسی به یادگار انداختند.

بیشتر بخوانید: حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد