Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: ۳۰۷ مهد کودک زیر نظر سازمان بهزیستی در استان همدان فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی همدان، حمیدرضا الوند، گفت: ۳۰۷ مهد کودک تحت نظر سازمان بهزیستی در استان همدان فعال هستند که از این تعداد ۱۶۷ مهدکودک شهری و ۱۳۰ مهدکودک روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوند با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۹۱ کودک در مهدهای کودک شهری و روستایی در حال آموزش هستند، افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۱۸ کودک در مهدکودک‌های شهری و سه هزار و ۱۱۵ کودک نیز در مهدکودک‌های روستایی هستند.

وی در خصوص توزیع غذای گرم در مهدهای کودک زیر پوشش بهزیستی استان، عنوان کرد: ۴۳۰ نفر زیرپوشش طرح غذای گرم با سرانه هر نفر ۲۰ هزار تومان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان اظهار داشت: این سازمان در نظر دارد تعداد سرانه افرادی که زیر پوشش طرح غذای گرم هستند را به ۴۴۰ نفر با سرانه ۴۰ هزار تومان برساند.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود