Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ۹۶ در حال اتمام است و ۵ ماه از افزایش خودسرانه کرایه های مسیر هشترود به تبریز می گذرد اما برخی از مسئولان محلی یا پنبه در گوش کرده و این مشکلات را نمی شنوند و یا خبرنگاران را بین نهادهای دیگر پاسکاری کرده و احساس وظیفه نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پیک هشترود، ۱۲ تیرماه سالجاری بود که این رسانه بنا به اخبار دریافتی از شهروندان گزارشی با این مضمون که در غفلت مسئولان شهرستان هشترود رانندگان خودروهای سواری در مسیر هشترود به تبریز و بالعکس کرایه ها را به میزان ۲۰ درصد افزایش داده و چند روزی است ۱۲ هزار تومان از هر مسافر دریافت می کنند، را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با تماس های خبرنگار ما با فرماندار و معاون فرماندار در جهت پیگیری و جلوگیری از این افزایش قیمت خودسرانه، این دو مقام دولتی قول پیگیری دادند بطوریکه ناصر نادری معاون فرماندار هشترود در جلسه روز سوم مرداد شورای ترافیک هشترود غیرقانونی بودن افزایش قیمت در مسیر هشترود به تبریز را اعلام کرد.

 

هرچند پیگیری های خبرنگار ما به همین جا ختم نشد و از آن تاریخ بصورت مستمر پیگیر این موضوع است بطوریکه در آخرین اظهار نظر مقامات دولتی شهرستان، کار پیگیری این موضوع به اداره حمل و نقل و ترافیک جاده ای شهرستان سپرده شده است.

 

اگرچه تیمور امیرانلوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود نیز در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار ما گفت که کار پیگیری و بررسی قیمت این مسیر به اداره تعزیرات سپرده شده است.

 

یکی از مهمترین دلایل بوجود آمدن چنین مشکلاتی در سالهای گذشته نبود نماینده مستقل سازمان پایانه های مسافربری در شهرستان بود که بصورت معین از شهرستان میانه مسائل حمل و نقل هشترود مدیریت می شد و این موضوع کمی قضیه نظارت را با مشکل مواجه می کرد.

 

هرچند در جدیدترین اظهار نظر یکی از مقامات دولتی شهرستان نسبت به این موضوع، اذعان شده که باید فرد یا افرادی نسبت به این موضوع شکایت کنند تا قضیه از طرف اداره تعزیرات بتواند قابل پیگیری باشد که این هم پروسه ای زمان بر است.

 

البته ذکر این نکته الزامی است که پیگیری های ما بدلیل تردد هر روزه تعدادی از دانشجویان در این اوضاع اقتصادی در این مسیر و اینکه دیگر در سالهای آتی شاهد افزایش خودسرانه نباشیم و بلکه افزایش ها باید معقول باشد، است و لاغیر.

 

همچنین موضوع نحوه حضور رانندگان و چگونی اخذ مجوز برای فعالیت در این مسیر نیز جای بحث دارد که در این مجال نمی گنجد.

 

به هرحال، سال ۹۶ در حال اتمام است و ۵ ماه از افزایش خودسرانه کرایه های مسیر هشترود به تبریز می گذرد اما برخی از مسئولان محلی یا پنبه در گوش کرده و این مشکلات را نمی شنوند و یا خبرنگاران را بین نهادهای دیگر پاسکاری کرده و احساس وظیفه نمی کنند.

 

فراموش نکنیم، مدیری که حقوق میلیونی دریافت می کند دیگر دغدغه افزایش هزار یا ۲ هزاری کرایه را ندارد و این افزایش ها در چشمش ناچیز دیده می شود.

 

به امید آنروزی که مسئولانِ واقعی و با روحیه جهادی و خدمتگذاری در هشترود حضور یابند، آنوقت می شود به پیشرفت هشترود امیدوار شد وگرنه آب در هاون کوبیدن است.

 

پایان پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق به جایگاه صدق در آیات و روایات پرداخت و ضمن گرامی‌داشت روز معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه و روز کارگر و روز هلال احمر به پیروزی‌های مختلف جوانان ایرانی در عرصه‌های دفاعی و ورزشی اشاره کرد.

وی افزود: همانطور که مردم غیرت و توانایی ایرانیان را در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی و ورزشی و غیره دیده‌اند انتظار دارند دولتمردان با یک عملیات انقلابی و وعده صادق، طوفان اقتصادی ایجاد کنند تا شاهد کاهش تنش اقتصادی و ثبات قیمت کالاها در بازار و بی اثر کردن تحریم‌ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به سفر رئیس قوه قضائیه به استان و رئیس سازمان بازرسی کل کشور به پارسیان اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با شنیدن حرف‌های مردم به مشکلات واقعی رسیده و با اقدامات جهادی گره‌ها را از زندگی مردم شریف و نجیب هرمزگان باز کنید.
 
امام جمعه شهرستان پارسیان در بخش دیگر بر لزوم پیگیری مصوبات و وعده‌های نماینده دولت در سفر به شهرستان پارسیان در ضمن سفر دوم هیات دولت تأکید کرد و گفت: ما بیش از ۲۰ مورد از مطالبات مردم را به نماینده دولت در آن سفر به شهرستان بیان داشتیم ایشان با روی گشاده قول پیگیری جدی تا تحقق مطالبات را دادند پیرامون دو مورد از آنها دستوراتی را به بخش‌های مربوط صادر کرده‌اند و طی نامه ای ما را مطلع کردند که درباره ۱_اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان ۲_و در مورد احداث بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی در شهرستان است و هم این دو مورد و هم سایر موارد و مطالبات که ما اطلاعی از پیگیری آنها نداریم باید دنبال شود.
 چه کسی باید پیگیر این کارها باشد؟ نماینده مجلس، نماینده دولت در شهرستان و نماینده دولت در استان ومردم منتظرند تا این بزرگواران با پیگیری دنبال تحقق این وعده‌ها باشند.
 
امام جمعه شهرستان در بخش پایانی خطبه به اعتراضات گسترده دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه پرداخت و بیان داشت: این روزها دانشگاه‌های آمریکا در اختیار جوانان دانشجو و استاد آمریکایی حامی فلسطین و جبهه مقاومت و دشمن رژیم غاصب صهیونیستی است پیام‌های انقلاب اسلامی صادر شد و همه دانشگاه‌ها و شهرهای آمریکا را فتح کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی