Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه ظهر امروز در صد و بیست و سومین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید خانواده آیت الله هاشمی اعلام کردند که در آزمایش خون ایشان مقدار زیادی رادیواکتیو بوده پرونده به شورای عالی امنیت ملی رفته آیا به قوه هم پرونده رسیده است گفت: نه تا الان پرونده ای در این خصوص به قوه قضاییه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژه‌ای درخصوص اتهامات افراد دستگیر شده گفت: برخی افراد امنیتی و برخی اتهامشان اخلال در نظم عمومی و برخی علاوه بر اینها خسارت هم به کشور وارد کردند.

وی ادامه داد: به هر تقدیر اتهامات اینها مختالف است و بهشون تفهیم اتهام شده و به زندان رفته‌اند.

اژه‌ای افزود: افرادی که به صورت مجازی یا غیر مجازی در خارج از کشور اقدام به تشویق و تحریک افراد برای اغتشاشات می کردند قرار شده از طریق اینترپل تحت تعقیب قرار بگیرند.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده خاوری و اینکه آیا رایزنی برای بازگشت وی صورت گرفته، گفت: بیش از رایزنی صورت گرفته و ما بارها از کانال های مختلف اقدام کرده ایم تا ایشان را دستگیر کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هنوز به رای دادگاه اعتراض نکرده و چون در خارج از کشور است فرصت اعتراضش بیشتر است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • نشست سخنگویان ادوار قوه قضاییه
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان