Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز با ارسال دعوتنامه برای تکمیل وجه خریداران دنا پلاس توربو قیمت این نونوار شده ایران خودرو مشخص شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ صبح امروز با ارسال دعوتنامه برای تکمیل وجه خریداران دنا پلاس توربو قیمت این نونوار شده ایران خودرو مشخص شد.

 

دنا که از پلت فرم مشترک با سمند استفاده می‌کند، بعد از گذشت 13 سال از رونمایی سمند با تغییراتی در ظاهر، کابین (فیس لیفت) و استفاده از موتور EF7 رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت زمان دنا پلاس به بازار معرفی شد که از تغییرات جزئی چراغ‌ها، آپشن‌های سانروف، دوربین عقب، ایربگ‌های جانبی و .. بهره می‌برد.

 

پس از تست و بررسی دو ساله موتور توربوشارژ EF7 روی سمند سورن حالا ایران خودرو این موتور را روی دنا پلاس گذاشته تا آپشن تکمیل در کنار موتور توربو شارژر با چهره‌ای به روز شده البته به نسبت خودروهای از رده خارج ایرانی به بازار عرضه کند.

 

ارسال دعوتنامه برای تکمیل وجه پیش خریداران دنا پلاس توربو نشان می‌دهد، خودروها با مدل 97 به دست خریداران خواهد رسید و قیمت قطعی آن 52 میلیون و 900 هزار تومان است. به نظر می‌رسد دنا پلاس توربو با اختلاف قیمت حدود 5 میلیونی با نسخه پلاس معمولی از اقبال خوبی برخوردار نشود مگر آنکه معایب و دردسرهای سورن توربو را برطرف کرده باشند؛ اما به هر جهت قیمت‌گذاری های جدید نشان از رشد قیمت خودروهای داخلی به تبع شکاف جدید ایجاد شده بین قیمت خودروهای خارجی با داخلی است.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آن‌ها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • سوسک سیاه که در ایران هم حسابی محبوب بود! (+عکس)
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)