Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@10:02:34 GMT

وزیر نفت حادثه نفتکش«سانچی» را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۰۹۷۹

وزیر نفت حادثه نفتکش«سانچی» را تسلیت گفت


وزیرنفت در پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های خدمه نفتکش «سانچی» گفت: شرکت ملی نفتکش ایران همواره در سخت‌ترین شرایط کشور، منشا اثر و خدمات ارزشمند و فراموش‎ناشدنی بوده است.

به گزارش امتداد نیوزبه نقل از وزارت نفت، در متن پیام بیژن زنگنه، وزیر نفت آمده است:

«سرانجام پس از قریب هشت روز نگرانی و امید برای جان کارکنان خدوم نفت‌کش سانچی، متاسفانه خبر از دست دادن همه این عزیزان، همچون آواری سنگین فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا  با اندوه و تاثر فراوان، ضایعه دلخراش از دست‌دادن جمعی از دریانوردان عزیز شرکت ملی نفتکش را به خانواده‌های داغدار و همکاران ارجمندشان تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌گمان درد و آلام خانواده‌های عزادار بزرگتر از آن است که در وصف بگنجد و کلمات تسلی‌بخش دل‌های بی‌قرارشان باشد.

شرکت ملی نفتکش، چه آن زمان که مستقیماً زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران بود و چه آن هنگام که با اجرای سیاست خصوصی‌سازی از شرکت نفت منفک شد، همواره در سخت‌ترین شرایط کشور، منشا  اثر و خدمات ارزشمند و فراموش ناشدنی بوده که جز با رشادت و دریادلی پرسنل غیور نفتکش‌ها جامه عمل نمی‌پوشید.

بار دیگر از جانب خود و صنعت نفت این حادثه جانکاه را به خانواده‌های عزادار و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند بزرگ برای روح بلند آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی و اجر مسئلت می‌نمایم.»

true برچسب ها : بیژن زنگنه نفتکش نفتکش سانچی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان