Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل گفت: رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال آران و بیدگل، با راه یابی دو تیم افسر و مدافعان حرم به لیگ دسته اول به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، نصرت الله قربانی در گفتگو با این پایگاه خبری، با بیان این که رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال آران و بیدگل با راه یابی دو تیم افسر و مدافعان حرم به لیگ دسته اول به پایان رسید، اظهار کرد: این رقابت ها از روز سه شنبه ۲۱ آذرماه آغاز شده بود و در آن 9 تیم، در دو گروه چهار و پنج تیمی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل، اضافه کرد: در گروه اول بازی ها کارگران چهارسوق، آزادی، متحد جوانان بیدگل، هما بیدگل و ستارگان افسر بیدگل حضور داشتند، در گروه دوم نیز جوانان ولیعصر، پاس آران، قدس و مدافعان حرم با هم رقابت کردند.

وی به برگزاری مسابقات فوتسال دهه فجر اشاره کرد و گفت: رقابت های فوتسال گرامیداشت دهه فجر از سال ها پیش در شهرستان برگزار شده و استقبال بسیار خوبی را به خود جلب کرده است.

قربانی حضور بازیکنان مطرح کشوری و بازیکنان شاغل در لیگ های کشوری فوتسال در ترکیب تیم‌های مختلف و حضور پرشور تماشاگران را از مهم ترین ویژگی های این مسابقات اعلام کرد و ادامه داد: در دهه 80 نزدیک 30 تیم برگزار می شد، ولی در چند سال اخیر استقبال کمتری از آن صورت گرفته است.

وی با بیان این که ثبت نام تیم ها در مسابقات فوتسال جام دهه فجر آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد: تا کنون برخی تیم ها برای شرکت در این دوره مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و با استقبال دیگر تیم های شهرستان، این مسابقات با جذابیت بیشتری دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد