Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سعيد راد Saeed Rad نام اصلي احمد حق‌پرست راد (متولد 4 آبان 1326 در تهران) بازيگر ايراني است.
زندگي‌نامه سعيد رادوي پس‌از پايان تحصيلات متوسطه، از سال 1347 به فعاليت در سينما پرداخت. در سال 1350، با بازي در فيلم فاتحين صحرا بازيگري را آغاز کرد.

سعيد راد، پس از اينکه در اواسط دههٔ 1360 ممنوع‌التصوير شد، ايران را ترک کرد و مدتي در هند، کانادا و ايالات متحدهٔ آمريکا به‌سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در سال 1378 به وطن بازگشت و پس از سال‌ها دوري از سينما، در دوئل به کارگرداني احمدرضا درويش ايفاي نقش کرد.
ازدواج و همسر سعيد رادسعيد راد در سال 1354 با نوش‌آفرين ازدواج کرد .

فرزندان (دختر و پسر ) سعيد راد
نوش‌آفرين با نام اصلي فاطمه عبدي سال 1335 در استان گيلان و شهر رودبار زاده شد.
در دوره کودکي پدر و مادرش از يکديگر جدا شدند. او فرزند نخست خانواده است و چهار خواهر و دو برادر دارد که حاصل ازدواج دوباره پدرش هستند. در سال 1351 و در سن شانزده سالگي، هنگامي که در دبيرستان کيوان واقع در خيابان مرتضوي تهران مشغول به تحصيل بود و همزمان در يک شرکت مشغول به کار بود، در پي خواندن يک آگهي از جانب استوديو پيام مبني بر نياز به يک چهره جديد جوان جهت ايفاي نقش در يک فيلم سينمايي به دفتر اين استوديو رفت. نام آن فيلم شورش بود و قرار بود رضا ميرلوحي آن را کارگرداني کند. در بين تعداد زياد دختران جوان متقاضي به دليل شباهت ظاهري نوش‌آفرين با آفرين (آفرين عبيسي) که پيش از اين هنرپيشه سينما بود و در آن زمان به دليل ازدواج از هنرپيشگي دست کشيده بود، مورد توجه فيلمبردار فيلم ايرج صادق‌پور که اتفاقاً همسر آفرين بود، قرار گرفته و به رضا ميرلوحي معرفي شد. نوش‌آفرين به دليل شرايط سخت استوديو از جمله تعهد با سفته صد هزار توماني از شرکت در فيلم شورش منصرف شد. در همان سن به کمک فريدون خشنود خوانندگي را آغاز کرد.
پس از مدتي توسط يدالله شيراندامي هنرپيشه معروف آن زمان که از دوستان پدرش بود، براي بازي در فيلم قصه ماهان معرفي شد. نوش‌آفرين با يک مدير تهيه بنام مظاهري قرارداد بازي در پنج فيلم را امضاء کرد که در تمامي آن‌ها علاوه بر نقش اول زن بودن، گريزي از برهنه شدن وجود نداشت. نوش‌آفرين در اين سال‌ها کنار هنرپيشگاني نظير سعيد راد ايفاي نقش کرد که بعدها با او ازدواج کرد. نوش‌آفرين پس از هفده سال زندگي با سعيد راد، ايران را به قصد هندوستان ترک کرد و از سعيد راد جدا شد و پس از مدتي راهي آمريکا شد.
عکس هاي قديمي و قبل از انقلاب نوش آفرين و سعيد راد
فيلم هاي سينمايي سعيد رادامپراتور جهنم (1395)مترو (1394)عشق و جنون (1392)پايان خدمت (1392)چ (1391)گيرنده (1390)پروانگي (1389)دوئل (1382)عقاب‌ها (1363)دادشاه (1362)عبور از ميدان مين (1362)برزخي‌ها (1361)خط قرمز (1360)فرمان (1360)مرز (1360)با عشق مردن (1357)ساخت ايران (1357)گداي اشراف‌زاده (1357)آقاي لر به شهر مي‌رود (1356)خاکستري (1356)سفر سنگ (1356)سکوت بزرگ (1356)هزار بار مردن (1356)همراهان (1356)جدال (1355)قاصدک (1355)دزد سوم (1354)دو آقاي با شخصيت (1354)شرف (1354)کمين (1354)هدف (1354)آب (1353)خشم و خون (1353)کنيز (1353)مرد شب (1353)مسلخ (1353)تنگنا (1352)تيغ آفتاب (فيلم 1352)خروس (1352)خورشيد در مرداب (1352)سالومه (1352)صادق کرده (1351)صبح روز چهارم (1351)طغرل (1351)کافر (1351)مردي در طوفان (1351)الکلي (فيلم)خداحافظ رفيق (1350)فاتحين صحرا (1350)مجموعهٔ تلوزيونيدر چشم باد (1389–1388 مسعود جعفري جوزاني)سرزمين کهن (1392‏ کمال تبريزي)فيلم ويدئويي زنده به گور (فيلم ويدئويي) (علي جناب 1394)تله‌فيلم (فيلم تلويزيوني)ساعت به وقتِ صفر (1390)جوايزبرندهٔ تنديس سپاس بهترين بازيگر نقش اول مرد در ششمين دورهٔ جشنوارهٔ سپاس در سال 1353، براي فيلم تنگنابرندهٔ ديپلم افتخار بهترين بازيگر نقش اول مرد در سي‌امين جشنوارهٔ فيلم فجر، براي فيلم گيرنده، سال 1390فيلمهاي نوش آفرينقصه ماهان (1352)فرزند شمشير (1352)روسياه (1352)دشمن (1352)ماشين مشتي ممدلي (1353)سازش (1353)پري خوشگله (1353)الکي خوش (1353)آب توبه (1353)فرار از حجله (1354)قاصدک (1355)پاداش يک مرد (1355)سکوت بزرگ (1356)خاکستري (1356)آهنگها و آلبوم‌هاي نوش آفرينفريادخاطره‌ها 1و2و3دختر شاه پريون (1372)اکسيژن (1374)نازنين عاشق (1376)سبزه به ناز مي‌آيد (1378)نداي نياکان (1379)هفت دريا (1380)شب تو شب من (1382)عطش (شهريور 1385)کوچه رنگي (1387)آلبومي به زبان هندي که تا امروز منتشر نشده‌است.
عکس جديد نوش آفرين

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش؛ قرص افسردگی، خیانت و گریه در تمرین!

سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال و حال حاضر سپاهان، از سختی‌های دو سالی که گذراند پرده برداشت.

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان توانست فرم مطلوب خودش را دوباره بازیابی کند تا از مهره‌های ثابت ترکیب مورایس باشد. او در پایان سال ۱۴۰۲ به عنوان مدافع سپاهان از عملکرد داشته بسیار راضی است.
یزدانی که از مدافعان استقلال در فصل شکست‌ناپذیری این تیم بود، در آخرین روز فوتبالی سال درد دل‌هایش را با خبرنگاران در میان گذاشت.

مدافع سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر گل گهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم به این برد با توجه به شرایط بازی خیلی احتیاج داشتیم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و یک عیدی خوب به آنها دادیم. امیدوار هستم در ادامه لیگ هم موفق شویم.

یزدانی درباره سالی که گذارند خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌داند در این ۲ سال چه به من گذشت. نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم، اما چه هم‌تیمی‌های من در استقلال و چه هم‌تیمی‌های من در سپاهان، می‌دانند که دو بازی قبل از سرباز شدنم، مقابل نفت مسجدسلیمان زیرم خالی شد و زمین خوردم. استخوان لگن من شکست و، چون سربازی رفته بودم و ورزش نمی‌کردم، نمی‌دانستم استخوان کمرم شکسته.

وی افزود: آنجا هم استخوان اضافه جمع شده بود و حتی نمی‌توانستم بخوابم. در راه رفتن معمولی هم مشکل داشتم. با کلی امید و آرزو بعد از ۱۰ ماه برگشتم استقلال و دیدم نمی‌توانم راه بروم؛ بچه‌های استقلال می‌دانند ولی همه سکوت کردند و بعد از آن انگ خیانتی که به من چسباندند، من از مربی خواهش کردم و گفتم من هر روز که بازی می‌کنم، از من ۱۰۰ می‌خواهند ولی اگر ۵۰ هم بازی کنم، هیچکس از من قبول نمی‌کند. با عصا تمرین می‌رفتم و تیم بازیکن نداشت، مجبور شدم بازی کنم. یک پنالتی هم شکل گرفت و بعد از این‌همه خدمتی که دلی کردم، این شرایط به وجود آمد. من برای استقلال کم نگذاشتم ولی همه پشتم را خالی کردند. مربی خارجی که من را نمی‌شناخت ولی بچه‌ها دیده بودند. من سر تمرین گریه می‌کردم، ولی هیچ زمانی هم وجود نداشت. تمام دکتر‌های دنیا را رفتم و هیچکس ندیده بود، آنجا استخوان اضافی تشکیل شود. من می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم و گفته بودم اگر ۱۰۰ بازی نکنم، آبروی من می‌رود و بعد از ۴ عملی که هیچکس خبر نداشت، با شرایط روحی و روانی خاص، قرص افسردگی هم خوردم.

مدافع سپاهان تاکید کرد: به هر حال استقلال بحث خیانت را باز کرد و هیچکس، هیچ حرفی نزد. من می‌خواستم به روز‌های اوجم برگردم و حالا به ۸۰ درصد شرایطم بازگشتم. حتی سپاهان هم که باشگاه من است، پای مصدومیت من نایستاد. همیشه روند خوبی داشتم، اما اگر ۶ ماه خوب نباشی، هیچکس منتظرت نمی‌ماند. به فوتبالیست‌ها می‌گویم که پهلوان زنده را خوش است. سپاهان می‌دانست که شرایط من بحرانی است و در لیست مازاد بودم، اما عمل چهارم که عمل سختی بود و کسی در دنیا انجام نداده بود را انجام دادم.

او تصریح کرد: من از بازی با زنیت آماده بودم ولی به من بازی نمی‌دادند. بازیکنی که روی نیمکت نشسته چگونه خودش را نشان بدهد؟ به آقای نیکفر گفتم که من قبل از شما از سپاهان رفتم و با من این کار را نکنید. دوست نداشتم بروم و نمی‌خواستم به عنوان یک شکست خورده بروم. برگشتم و هیچکس در این ۲ سال دست من را نگرفت. حتی دوست و رفیق هم نداشتم و به خودم افتخار می‌کنم، چرا که دست گذاشتم روی زانوی خودم تا بلند شوم.

این مدافع باتجربه با اشاره به فیلم از گور برخاسته توضیح داد: نمی‌خواستم حرف بزنم و هر ۲-۳ سال یک بار صحبت می‌کنم، اما آنقدر دشمن دارم که از زمین و زمان من را می‌زنند.

یزدانی درباره بازگشت به تیم ملی ایران گفت: خاطرات خوشی از تیم ملی نداشتم و سالی که آماده بودم، بازی نمی‌کردم و به من تهمت می‌زدند. همه جوره خواستند من را بزنند و این فوتبال خیلی کثیف است. مسائل غیرفوتبالی من را دور کرد و سربازی هم آمد. برگشتم به شرایط و امیدوار هستم به تیم ملی هم برگردم.

در پایان تاکید کرد: به آنها سال را تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم که پای من ماندند. می‌خواستم مربی و هم‌تیمی از من حمایت کند، اما هیچکس دست من را نگرفت. امیدوار هستم من را بخشیده باشند و امیدوار هستم همیشه برای آنها خوب بازی کنم.

tags # فوتبال سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • عکس| پلیس زن در خیابان‌های تهران سال ۱۳۵۲
  • عکس دیده نشده از پلیس زن خیابان‌های تهران در سال ۱۳۵۲
  • پلیس زن در خیابان‌های تهران سال ۱۳۵۲ + عکس
  • (عکس) حمام ۲۰۰ ساله در تهران؛ دلاک در خیابان
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش؛ قرص افسردگی، خیانت و گریه در تمرین!
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • مس رفسنجان 2-2 ذوب آهن؛ بریس محبی در نیمه دوم، ربیعی را ناکام گذاشت
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • بیوگرافی هادی چوپان؛ اسطوره زنده‌ای که باید بیشتر قدرش دانسته شود