Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@12:00:31 GMT

معرفی بازی مگامن 11 در سال 2018+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۲۲۹۷

معرفی بازی مگامن 11 در سال 2018+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: چندی پیش کپکام به مناسبت سی سالگی سری بازی های مگا من تریلری را از این مجموعه خاطره انگیز منتشر کرد. به دنباله این تریلر، این کمپانی ژاپنی از قسمت جدید این فرانچایز پر طرفدار با نام کامل مگا من 1 رونمایی کرد.

حجم ویدیو: 3.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی منتشر نشده است اما به نظر می رسد که پلتفرم های مقصد مگا من 11، پلی استیشنایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در سال 2018 میلادی منتشر خواهد شد و تمامی المان های معروف سری مگا من که باعث مجبوبیت این فرانچایز در دهه های گذشته شده بودند، در این نسخه نیز حضور خواهند داشت.
این بازی در سبک اکشن - پلتفرمر دو بعدی دسته بندی شده و به نظر می رسد که سازندگان این فرانچایز در کپکام، ساخت این قسمت جدید را بیشتر از یک نسخه بازآفرینی برای مجموعه مگا من دانسته و برنامه های ویژه ای برای آن دارد.
بر اساس همین اخبار، چندی پیش کپکام درخواست استخدام طراحی دو بعدی را در فضای مجازی منتشر کرده بود تا در مورد طراحی کاراکترهای سری مگا من، تجدید نظری کلی انجام دهد.
اساس این بازی بر اساس استانداردهای نسخه های پیشین مجموعه مگا من بوده و به نظر می رسد که سازندگان آن سعی کرده اند تا جایی که ممکن است، حال هوای دهه هشتاد و نود میلادی که دوران این مجموعه محسوب می شد را در نسخه جدید نیز تداعی کنند.
با توجه به این نکته کپکام اطلاعات مشخصی را از این بازی منتشر نکرده، به نظر می رسد که با تاریخ انتشار این اثر هنوز فاصله زیادی داریم. لازم به ذکر است که پیش از انتشار نسخه یازدهم مگامن، نسخه های Mega Man Legacy Collection و Legacy Collection 2 این سری برای کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ در سال 2018 میلادی منتشر خواهند شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این جشنواره سالانه با هدف کمک به توسعه فرهنگی منطقه دلوار به همت دکتر بشیر علوی استاد دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.

علوی می‌گوید: فراخوان جشنواره آبان سال ۱۴۰۲ در دو بخش داستان و شعر و در سه رده سنی منتشر شد.

به گفته اسن استاد دانشگاه در مجموع ۵۱ داستان وشعر به دبیرخانه جشنواره رسید که در پایان ۲۱ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

 این طرح مبتکرانه فرهنگی با هزینه شخصی دکتر علوی و با هدف تشویق جوانان در عرصه شعر و داستان برگزار می‌شود.

بشیر علوی متولد ۱۳۵۴ اهل روستای جائینک بخش دلوار و دانش آموخته و مدرس ادبیات فارسی است که ۳ دهه است در حوزه ادبیات فعالیت دارد و ۱۵ سال است که افزون بر تدریس به پژوهش در زمینه ادبیات هم مشغول است بیشتر پژوهش‌های او در حوزه نقد و نسخه شناسی است.   علوی کارشناسی خود را در دانشگاه خوارزمی تهران، کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد و دکترا را در دانشگاه شیراز گذرانده و از اواخر ۸۰ به نویسندگی روی آورده است.

تا کنون ۱۰ اثر از وی منتشر شده است.

شناخت نامه شعر زنان، دیوان وصلی سمرقندی، منظومه نو یافته، دیوان اشعار علامه بلادی، از جوئینک تا گوئینک، بقیه النقیه، ضمیمه اللطیفه از جمله آثار منتشر شده وی است.

دیگر خبرها

  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • ترجمه کتاب «خدا و زمان» به کتابفروشی‌ها آمد