Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی- فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری قاتل جوان ۲۰ ساله که در نزاع خیابانی با چاقو به قتل رسیده بود توسط مأموران انتظامی این شهرستان کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان ، سرهنگ مجید حسینی اظهار کرد: با گزارش مردمی به ۱۱۰ در ساعت ۲۲ شامگاه شنبه مبنی بر وقوع نزاع و درگیری خیابانی در منطقه غازیان بندرانزلی ماموران نیروی انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه اختلاف بین دو دوست به درگیری و نزاع خیابانی و چاقوکشی منتهی شد و فرد ضارب با ضربات چاقو مقتول ۲۰ ساله را از پای درآورده و از محل حادثه متواری شد.

فرمانده انتظامی انزلی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی قاتل ۱۹ ساله را در مدت کمتر از یک ساعت دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سردار سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یک نفر از شهروندان در بخش امام حسن شهرستان دیلم و فرار قاتل و همدستانش، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آن‌ها را در کمتر از ۱۸ ساعت پس از وقوع قتل در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به‌دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی بوده است، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی معرفی شدند.

وی یادآور شد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش است و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند