Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@21:58:03 GMT

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه فساد کابینه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۴۱۷۷

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه فساد کابینه

هزاران اسرائیلی شنبه شب بار دیگر به خیابان‌ها آمده و علیه فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و کابینه وی تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شصتمین تظاهرات علیه نتانیاهو و فساد کابینه وی از زمان آغاز بازجویی از او به اتهام فساد در دسامبر سال ۲۰۱۶ است.

تظاهرات کنندگان شعارهایی تحت عنوان "نتانیاهو دیگر فایده ای ندارد"، "فساد در هم خواهد شکست" و "دولت فاسد" سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، شماری از حامیان نتانیاهو نیز تظاهراتی را برگزار کرده و درگیری‌های لفظی نیز میان دو طرف درگرفت اما نیروهای ضد شورش مداخله کرده و مانع از درگیری آنان شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی از دسامبر سال ۲۰۱۶ تاکنون هفت مرتبه نتانیاهو را به خاطر دو پرونده فساد ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مورد بازجویی قرار داده است.

پرونده ۱۰۰۰ مربوط به دریافت هدیه از بازرگانان اسرائیلی و پرونده ۲۰۰۰ نیز در مورد تبانی نتانیاهو با ناشر روزنامه یدیعوت احارونوت می‌باشد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های اسرای اسرائیلی: حمله به رفح، جان اسرا را به خطر می اندازد

 خانواده های اسرای صهیونیست امروز (سه شنبه) اعلام کردند در حالی که حماس به توافق برای آتش بس پاسخ مثبت داده، حمله به رفح کاملا غیر منطقی است و باعث به خطر انداختن جان اسرای ما می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، خانواده های اسرای صهیونیست همچنین اعلام کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر، در زمینه دستیابی به توافق آتش بس مانع تراشی می کند. این در حالی است که باید همه موانع بر سر بازگرداندن و آزادی اسرا، برداشته شود.

این خانواده ها افزودند: نتانیاهو باید به هیات مذاکره کننده اسرائیل برای دستیابی به توافق تبادل اسرا، اختیارات کامل بدهد اما وی هر بار در زمینه دستیابی به توافق مذکور، مانع ایجاد می کند. از این رو، کابینه جنگی باید همه موانع بر سر آزادی اسرای ما را بردارد.

خانواده های اسرای صهیونیست همچنین تأکید کردند: از مسئولان شنیده ایم که آنچه بین ما و اسرا فاصله انداخته، پایان جنگ است. بنابراین از نتانیاهو و کابینه اش می خواهیم با پایان دادن به این جنگ، زندگی آنها را نجات دهند.

خانواده یک اسیر صهیونیست به نام «یورام میتسجر» نیز در این باره گفت: ما خواستار بازگشت اسرایمان هستیم. همه چیز را متوقف کنید و اسرایمان را زنده بازگردانید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، تاکنون بارها خواستار خودداری ارتش این رژیم از یورش به رفح شده اند.

آنها ۱۰ روز پیش و به دنبال انتشار ویدئویی از ۲ اسیر صهیونیست تأکید کردند که پس از گذشت ۲۰۰ روز ناکامی ارتش اسرائیل در آزادی اسرا و شکست فشار نظامی بر حماس، وقت آن رسیده است که تل اویو رویکرد خود را تغییر دهد.

آن‌ها خطاب به همه اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفتند: اگر بهای آزادی اسرا، پایان دادن به جنگ است، پس جنگ را متوقف کنید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست همچنین هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و رژیم صهیونیستی باید بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها تاکید کردند که کوتاهی کابینه در حق اسرا، جنایت کابینه علیه صهیونیست‌ها است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانواده های اسرای اسرائیلی: حمله به رفح، جان اسرا را به خطر می اندازد
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • لبه تیغ
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • مفاد جدید آتش‌بس در غزه منتشر شد/ آزادی ۱۰۰۰ فلسطینی مقابل ۳۳ اسیر صهیونیست