Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، علی جوانمردی، خبرنگار شبکه صدای آمریکا، در ادامه شایعه سازی هایش علیه ایران، مدعی شد: « براساس اخبار منتشره، ممکن است زانیار و لقمان مرادی دو جوان  زندانی سیاسی كرد اهل مریوان را  ۲۳دیماه اعدام کنند. اين دو نفر از ٩ سال پیش زندانی هستند.»

 

خبر دروغی که حتی دیگر خبرنگاران شبکه ها و رسانه های وابسته به غرب بر کذب آن تاکید کرده اند اما این به اصطلاح خبرنگار حرفه ای حاضر نشده است از این خبر کذب بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاهد علوی، خبرنگار رسانه های وابسته به آمریکا، در واکنش به انتشار این خبر نوشت: «وب‌سایت یکی از تلویزیون‌های خارج از کشور به نام دُر تی‌وی در خبری مدعی شده است دو زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام زندان رجایی‌شهر قرار است روز ‌شنبه 23 دیماه اعدام شوند. این وب‌سایت مدعی است این خبرها را از منابعش در قوه قضائیه دریافت کرده است. این خبر دروغ است. دروغی که یا ناشی از بی‌مسئولیتی و بازی خوردن از یک منبع بی‌اعتبار است و یا ناشی از بی‌اخلاقی و شهوت انتشار اخبار دست اول حتی به قیمت دروغ بودن و تحمیل آزار روانی و عاطفی به کسانی که از این اخبار دروغ متاثر می‌شوند و بدتر از همه این‌ها آماده کردن فضای ذهنی جامعه برای اعدام کردن دو زندانی سیاسی.»

 

وی افزود: «خانواده این دو زندانی می‌گویند این خبر دروغ است، وکیل این دو زندانی هم می‌گوید درباره احتمال اعدام این دو زندانی تاکنون چیزی نشنیده است و در ملاقات امروز رجایی‌شهر هم، زندانیان همبند این دو زندانی خبر انتقال آن‌ها به سلول انفرادی و وجود هرگونه نشانه‌ای از احتمال اعدام آن‌ها را رد کرده‌اند. هیچ مقام رسمی هم تاکنون درباره این موضوع اظهار نظری نکرده است.»

 

البته جوانمردی در انتشار اخبار دروغ و کذب سابقه طولانی دارد و به واسطه انتشار اخبار کذبی که پژاک به او می دهد، در میان خبرنگاران رسانه های ضد انقلاب به خبرنگار پژاک شهرت یافته است.

 

وی اخیرا به بهانه حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، از شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به دست اشرار در پیرانشهر حمایت کرده و آنها را اقدامی در حمایت از اغتشاشات خوانده بود؛ در حالی که این حادثه هیچ ارتباطی به اغتشاشات نداشته است و به همین خاطر با واکنش منفی کاربران فضای مجازی مواجه شد.( بیشتر بخوانید )

 

 

106

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اولین تصاویر تبریز بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # تبریز ، اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شغل عجیب بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در چین!
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • شنیده‌شدن صدای شلیک در قهجاورستان اصفهان
  • (ویدیو) اولین تصاویر تبریز بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار
  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • آمریکا برای توقف جنگ در غزه اراده سیاسی ندارد