Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از وزارت نیرو، نشست کارگروه مشترک «آب و آبفا» و «برق و انرژی» مدیریت بحران و پدافندغیرعامل وزارت نیرو با حضور مدیران دفاتر مدیریت بحران شرکت‌های مادرتخصصی و آبفای استان تهران به منظور بررسی آخرین وضعیت صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

در این نشست میثم جعفرزاده، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر و در شرایط کنونی با دومینویی مواجه هستیم که با بحران آب شروع می‌شود، سپس به بحران برق تبدیل می‌شود و رفته رفته زیرساخت‌های حیاتی و حساس کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و در نهایت منجر به تنش‌های اجتماعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو ادامه داد: تمامی شرکت‌های مادر تخصصی وزارت نیرو وظیفه دارند تلاش کنند تا در هر مرحله‌ای این دومینو قطع و یا سرعت حرکت آن کُند شود.

جعفرزاده گفت: از لحاظ منابع آبی و میزان بارندگی، طی 49 سال گذشته تاکنون در یکی از بدترین شرایط قرار داریم و استان‌های خراسان جنوبی، سیستان، اصفهان، قم و کرمان بیش از 90 درصد کاهش بارندگی داشته‌اند.

او ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی کامل برای رویارویی با شرایط ویژه تابستان 97 گفت: شرکت‌های مادرتخصصی وظیفه دارند سه سناریو خوش‌بینانه، واقع‌بینانه و بدبینانه در حوزه صنعت آب و برق همراه با برنامه‌ریزی دقیق برای برون رفت از وضعیت دومینو ارائه دهند.

402

آب شب شرایط بحران مدیریت مصرف آبفای وزارت نیرو پدافند غیرعامل میزان بارندگی آب برق

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند