Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- عضو هیات مدیره باشگاه صبای قم با اشاره به شکست 2 بر 1 این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تیمی که 9 بازیکن اصلی آن جدا شده و بدون حامی مالی و سرمربی در رقابت ها شرکت کند، شکست آن دور از انتظار نیست.

کریم بهرامی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز یا فردا تکلیف تیم فوتبال صبای قم یکسره خواهد شد، با یک حامی مالی مذاکره شده و امکان این که تیم به بخش خصوصی واگذار شود، زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خبر انتخاب مرتضی امینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک را رد کرد و گفت: هنوز در مورد سرمربی این تیم تصمیم نهایی گرفته نشده و به احتمال زیاد، در صورت واگذاری تیم، حامی مالی در این زمینه تصمیم می گیرد.
بهرامی گفت: متاسفانه تیم صبا از مشکلات مالی رنج می برد و اگر هیات فوتبال نبود این تیم روی زمین می ماند، ولی در نهایت باید تکلیف تیم مشخص و از این وضعیت خارج شود.
تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در مسجد سلیمان در برابر تیم نفت با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد. این تیم هفته گذشته نیز در قم مغلوب تیم آلومینیوم اراک شده بود.
تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک، هم اکنون با بحران مواجه شده و بدون سرمربی در رقابت ها شرکت می کند، این تیم که بعد از حدود یک دهه حضور موفق در لیگ برتر باشگاه های کشور، سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد، اکنون به همراه تیم راه آهن تهران گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دوم هستند.
صبا از ابتدای فصل تاکنون پنج سرمربی را انتخاب و برکنار کرده است و هم اکنون دنبال سرمربی ششم برای سکانداری این تیم است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!