Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@21:32:37 GMT

باید در دیدارهای خانگی برنده شویم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۴۵۱۸

به گزارش وانانیوز، 

علی اصغر عاشوری در گفت‌وگویی، در مورد تساوی مقابل گسترش فولاد، گفت: بازی خوبی بود. از زمانی که فیروز کریمی به گسترش فولاد رفته این تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. دوست داشتیم برنده شویم. به گل هم رسیدیم اما متاسفانه گل خوردیم. گفتند در مورد داوری صحبت نکنید. ما کسی را در فدراسیون نداریم و می‌ترسیم اگر حرفی بزنیم با محرومیت روبه‌رو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گل آنها خطا بود. دقیقه 90 حسینی مدافع گسترش درون محوطه جریمه مثل گلر توپ را گرفت و خودش بعد از بازی می‌گفت پنالتی بوده اما داور خطا اعلام نکرد. حتی داور در یک لحظه سوت را بالا آورد اما منصرف شد. 

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه سیروس پورموسوی هم از عملکرد داور در این بازی خیلی انتقاد داشت، گفت:‌ ای کاش متضرر شدن ما فقط مربوط به این بازی بود. از اول فصل  این مشکل را داریم. از اول فصل ۲-۳ داور با تجربه هم برای ما نگذاشتند. بهتر است از داوری خیلی صحبت نکنیم.

وی در مورد اینکه فولاد روی دور کسب تساوی افتاده است، تصریح کرد:  بله درست است. ما نیاز داریم در دیدارهای خانگی برنده شویم. اگر می‌خواهیم سهمیه آسیا بگیریم باید از فرصت میزبانی و حضور هواداران استفاده کنیم.

عاشوری در مورد اختلاف 11 امتیازی فولاد با صدر جدول و اینکه آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد، اظهار داشت:‌ کار خیلی سخت است. 11 اختلاف امتیاز به این معنی است که آنها 4 هفته پشت سر هم بازنده شوند و ما 4 هفته پشت سر هم برنده شویم.کار سختی است اما انسان به امید زنده است. ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. آخر فصل را کسی ندیده اما ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد اینکه رکورد نباختن فولاد به 14 هفته رسید، اظهار داشت: این رکوردها خوب است اما آخر فصل به رکورد نگاه نمی‌کنند. همه نگاهشان به جایگاه تیم است. سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا پیش وجدان خودمان و هواداران سربلند باشیم.

عاشوری در مورد بازی با پیکان، گفت:‌ بازی سختی است. پیکان در بالای جدول حضور دارد. باید تلاش کنیم تا در این بازی برنده شویم تا در کورس بالای جدول بمانیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم