Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@23:16:26 GMT

جشن بلوغ درژاپن

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۴۵۵۱

جشن بلوغ درژاپن

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، در کشور چین جشن بلوغی برای دختران جوان ۲۰  ساله برگزار می شود. در ۲ ژانویه هر سال این جشن برگزار می شود. در ادامه گزارش تصویری از جشن بلوغ در ژاپن را ببینید.

 

جشن بلوغ یا سی‌ جین‌ نوهی (Sei jin no Hi) جشنی است که هر ساله در دومین دوشنبه ماه ژانویه در ژاپن برگزار می‌شود و دختران جوان ژاپنی که به سن ۲۰ سالگی رسیده‌‌اند رسیدن به بلوغ راجشن می‌گیرندو با کیمینوهای خاص و بسیار گرانقیمت در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زاپن کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است (۵/۴۷۴ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۰ به گزارش صندوق بین المللی پول ).ژاپن یک کشور پادشاهی‌است که برمبنای قانون اساسی ژاپن اداره می‌شود.

 

در مراسمی که همه ساله برگزار می شود دختران ژاپنی شرکت می نمایند این مراسم به خاطره آغاز جوانی و  رسیدن به بلوغ جنسی می باشد یعنی دختران ژاپنی از این سن به بعد می توانند رابطه جنسی با شریک جنسیشان داشته باشند این مراسم خاص و جالب مخصوص دختران بیست ساله می باشد در ادامه تصاویری از جشن رسیدن به بلوغ جنسی دختران در ژاپن را خواهید دید با ما همراه باشید .

 

 

 

 

 

دومین دوشنبه از ماه ژانویه در ژاپن، روز بلوغ و ورود به دوره بزرگسالی (Coming of Age Day) یا همان رسیدن به بیست سالگی و ورود به دوران جوانی است.

نگاهی متفاوت به نسل جدید و جوانان کشور ژاپن در این روز تعطیل انداخته است. مراسم مختلفی برای جشن و گرامیداشت جوانان ۲۰ ساله در این روز تدارک دیده می شود.

 

چفچفک

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران از ۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی، گفت: در این مرحله از اردو‌ها النا همایونی‌راد دختر والیبالیست بجنوردی و دانش آموز مدرسه ۱۳ آبان نیز حضور داشت.
علی مختاری نژاد تیم ملی والیبال دختران کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا آماده می‌کند. 
این رقابت‌ها از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • بازدید از بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی البرز روز ۳۰ فروردین رایگان است
  • پیش‌نیاز‌های هشت‎گانه یک ازدواج موفق
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند