Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:30:11 GMT

دستگیری دزد 20 فقره ای خودروها در ازنا

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۴۹۰۳

دستگیری دزد 20 فقره ای خودروها در ازنا

حوادث رکنا: رئیس پلیس استان لرستان از دستگیری یک سارق و کشف 20 فقره سرقت محتویات خودرو در ازنا خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدیان نسب، رئیس پلیس لرستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing محتویات خودرو در ازنا، ماموران انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک نفر سارق حرفه ای را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس لرستان اظهار داشت: سارق در بازجویی های صورت گرفته به 20 فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از خانه وی 140 دستگاه ضبط صوت و 22 عدد باند و بلندگوی خودرو، 32 عدد گوشی تلفن همراه و 50 عدد انواع ساعت مچی کشف شد.
مهدیان نسب در پایان گفت : متهم همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!