Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰۰ نفر از زلزله‌زدگان سرپل‌ذهابی که قبل از زلزله بیمه بوده‌اند اکنون زیرپوشش بیمه بیکاری هستند. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، کیومرث فلاحی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: 1000 نفر مذکور قبل از زلزله زیرپوشش بیمه بوده‌اند و بعد از وقوع زلزله شغل خود را از دست داده‌اند و اکنون در مجموع ماهانه یک میلیارد و 500 میلیون تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد هنوز جهت بیمه بیکاری درخواست نداده‌اند عنوان کرد: برای تسریع در امور بیمه بیکاری این افراد در همان روزهای نخست حادثه کارکنان در ساختمان کار مستقر شدند و همزمان با اقدامات دیگر بیمه بیکاری زلزله‌زدگان رسیدگی شد.

فلاحی با بیان اینکه موضوع بخشش جرائم و معافیت مالیاتی از حیطه اختیارات تأمین اجتماعی خارج است گفت: این موضوع در واقع یک قانون است و باید به صورت پیشنهادی از طرف دولت و مجلس مطرح شود.

وی افزود: طی نشستی با وزارت کار مصوب شد زمینی به صورت رایگان برای ساخت درمانگاه در اختیار تأمین اجتماعی قرار داده شود اما شهرداری اکنون درصدی از هزینه زمین را از تأمین اجتماعی مطالبه می‌کند در صورتی که براساس مصوبه این زمین باید به صورت رایگان باشد.

در این نشست مقرر شد زمینی در سرپل‌ذهاب به صورت رایگان از طرف جهاد کشاورزی در اختیار تأمین اجتماعی قرار بگیرد.

انتهای پیام / 

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند