Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در دیدار شهردار منطقه 9 و مدیرکل فرودگاه مهرآباد بر ضرورت گسترش تعاملات شهرداری منطقه 9 و فرودگاه مهرآباد برای رفع مشکلات شهروندان و ارائه خدمات شهری بهتر و بویژه جذب گردشگران و توسعه و شکوفایی منطقه تأکید شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، در این جلسه که با حضور میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد ومعاونان و مفاخریان شهردار منطقه 9 برگزار شد، صفی نیا با تاکید بر ضرورت بهره‎گیری از فرصت‎ها و ظرفیت‎های فرودگاه در ایجاد بسترهای لازم برای گسترش حمل و نقل شهری و فرامنطقه‎ای گفت: اکنون با حمل ونقل چند وجهی حاکم بر فرودگاه مهرآباد و به دلیل حضور سالیانه بیش از 18 میلیون مسافر باید تلاش کرد تا این منطقه به یک منطقه گردشگری تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهرآباد منطقه‎ایی توریستی است که قابلیت‎های بالایی در جذب توریست و گردشگر دارد و استفاده حداکثری از ظرفیت‎های موجود در آن همواره مورد تأکید مدیعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هواییایران بوده است و پرداختن به زیرساخت‎ها و بخش حمل ونقل آن اهمیت زیادی دارد.

صفی‎نیا همچنین گفت: علاوه بر اینها ما در چند ماه آینده عملیات پروازهای نوروزی با حجم بالای پروازها را در پیش رو داریم و امیدواریم که شهرداری با تعاملات ویژه برای راه‎اندازی چند طرح عمرانی ترافیکی این فرودگاه از جمله کریدور جدید تردد در مقابل ترمینال 6 که با تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی مهیا شده است ما را در مدیریت این بار ترافیکی کمک کند.

شهردار منطقه 9 نیز ضمن تبریک انتصاب صفی‎نیا گفت: اقدامات، فعالیت‎ها و پروژه‎هایی که توسط مجموعه فرودگاه مهرآباد به منظور تحقق حقوق شهروندی اجرا شده، قابل تقدیر است.

مفاخریان ادامه داد: مطالبات مردمی میسر نمی‎شود مگر با تعامل و همیاری بخش‎های مختلف که امید است این تعامل با توجه به یکسان بودن اهدف با مجموعه شهرداری بیش از پیش محسوس باشد .

وی در خصوص انتقال اشجار پروژه جدید وهمچنین همکاری در مورد ایجاد فضای سبز معبر جدید در مقابل ترمینال 6 و تسهیل در ترافیک این محوطه و زیبایی بصری آن قول مساعد داد و با اشاره به تعاملات خوب بین شهرداری و فرودگاه مهرآباد گفت: ما در تیمی قرار گرفته‎ایم که همه با یک هدف در حال فعالیت هستیم و نتیجه آن عائد مردم خواهد شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد