Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال بلاروس به دلیل امکانات ضعیف در بازی با ایران از رختکن ورزشگاه استفاده نکردند. آفتاب‌‌نیوز : تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز (یک‌شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی بلاروس رفت.
به گزارش آفتاب‌نیوز، تیم بلاروس به دلیل امکانات ضعیف ورزشگاه و کیفیت پایین رختکن در بین دو نیمه در زمین به استراحت پرداخت و به رختکن نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این نیز سالن هندبال از سوی سایر تیم‌های خارجی مورد انتقاد قرار گرفته بود اما فدراسیون فوتبال باز هم ترجیح داد تیم ملی در این سالن به میدان برود.

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال اواسط نیمه اول برای دیدن بازی وارد سالن شد اما بعد از ۱۰ دقیقه سالن را ترک کرد.
همچنین عباس ترابیان رییس کمیته فنی فوتسال و محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون از نزدیک بازی را نظاره کردند.
توحید لطفی، امین نصرالله‌زاده و سجاد بابایی در این بازی از فهرست اصلی کنار گذاشته شدند. همچنین مهدی جاوید به دلیل مصدومیت از روی سکوها بازی را تماشا کرد.
کادر فنی تیم ملی در این بازی از دو دروازه‌بان استفاده کرد. علیرضا صمیمی در نیمه اول و سپهر محمدی در نیمه دوم درون دروازه ایستادند.
استقبال بسیار ضعیفی از این بازی به عمل آمد و تنها ۱۰۰ نفر در سالن بازی را تماشا کردند.
تبلیغات دور زمین متعلق به فدراسیون هندبال بود و این موضوع گلایه عباس ترابیان را نیز در پی داشت. او خطاب به یکی از مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی گفت: خجالت‌آور است که تبلیغات هندبال در بازی فوتسال نصب شده است.

در نیمه اول، کفش اصغر حسن‌زاده از پایش خارج شد و بازیکنان بلاروس در حرکتی جوانمردانه توپ را به بیرون زدند و این کار تشویق کادر فنی و بازیکنان ایران را در پی داشت.
ناظم‌الشریعه: از وضعیت رختکن خجالت کشیدم/ تبانی در فوتبال است نه فوتسال
 محمد ناظم‌الشریعه نیز بعد از بازی دوستانه با بلاروس در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: ما به دنبال بازی با چنین تیم‌هایی هستیم چون مثل تیم‌های آسیایی تنها به دنبال دفاع و ضد حمله‌اند. بلاروس مقابل ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده و در دفاع بسیار قوی کار می‌کند.
او همچنین در مورد نارضایتی بلاروس از وضعیت میزبانی و رختکن سالن گفت: ما هم از این بابت خجالت می‌کشیم. خودمان هم به خاطر کوچک بودن رختکن نتوانستیم از سیستم آنالیز استفاده کنیم اما این سوال را از من نباید بپرسید. فدراسیون فوتبال این سالن را برای بازی انتخاب کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تبانی و شرط‌بندی در لیگ برتر اظهار کرد: مطرح شدن این حرف‌ها خوب نیست و نباید تبانی و شرط‌بندی در فوتسال وجود داشته باشد. از نظر من این اتفاقات در این رشته نمی‌افتد و حیف است که ما به سمت فوتبال برویم. در فوتبال می‌شنویم همه چیز وجود دارد، دور زمین کارهایی می‌کنند ولی وجود آن در فوتسال را تایید نمی‌کنم.
ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که حضور وحید شمسایی در تیم ملی به کجا رسید، توضیح داد: درباره این موضوع صحبت زیادی کردم. جلسه‌ای در این زمینه با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد و قرار است شمسایی بعد از تعطیلات نوروز به تیم ملی دعوت شود.
او درباره انتظارات از تیم ملی فوتسال برای قرار گرفتن در بین سه تیم برتر جام جهانی نیز گفت: ما باید بر اساس امکانات انتظارات خودمان را مشخص کنیم. مردم دوست دارند تیم ملی فوتسال همیشه بین برترین‌های دنیا باشد و ما نیز به دنبال محقق کردن این موضوع هستیم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد

یک سازمان نظارتی در آمریکا یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، یک سازمان نظارتی در آمریکا روز پنجشنبه یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد.

این شکایت مربوط به تولید نفت در حوضه پرمین، یک میدان نفتی بین غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو، می‌شود. افزایش تولید از این حوضه تا حد زیادی به رشد زیاد تولید نفت آمریکا در سال گذشته میلادی کمک کرد، زمانی که میانگین تولید 12.9 میلیون بشکه در روز بود.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اسکات شفیلد، مدیر اجرایی سابق شرکت پایونیر را متهم کرد که وی اقدام به تبانی با کشورهای عضو اوپک کرده است تا از طریق کاهش تولید، قیمت‌های نفت را افزایش دهند.

کاهش ذخایر نفتی دنیا به دنبال تمدید کاهش تولید اوپک

این اتهام در حالی مطرح می شود که این کمیسیون اعلام کرده است که مانع خرید 60 میلیارد دلاری پایونیر توسط شرکت اکسون موبیل نخواهد شد. این تصاحب بزرگترین تصاحب اکسون در 25 سال گذشته است.

این کمیسیون با 3 رای موافق در مخابل دو رای مخالف این توافق را پذیرفت.

کمیسیون تجارت فدرال همچنین اعلام کرد که قرار دادن شفیلد در هیئت مدیره اکسون به عنوان بخشی از این قراداد خرید، تماس‌های او با اوپک و احتمال هماهنگی در آن بازار را افزایش می دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، عضویت وی در هیئت مدیره اکسون ممنوع اعلام شده است.

این سازمان نظارتی گفت که وی "صدها پیامک با نمایندگان و مقامات اوپک مبادله کرده است که در مورد پویایی بازار نفت خام، قیمت گذاری و تولید بحث می کنند."

بر اساس این گزارش، در یکی از این تماس‌ها، شفیلد تلاش کرد تا تولیدکنندگان تگزاس را وادار به کاهش تولید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است