Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صنعت حمل ونقل ، نمایشگاه لجستیک ، حمل و نقل (دریایی ، زمینی ، ریلی ، هوایی) و خدمات و تجهیزات وابسته ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بندر عباس برگزار می شود .

آزاده مستعانی دبیر برگزاری نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل بندرعباس گفت : این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی بندرعباس و حمایت وزارتخانه های راه و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت و سازمانهای وابسته, با حضور شرکتها و انجمنهای برجسته فعال در زمینه لجستیک کشور برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه لجستیک می تواند با ایجاد مزیت های رقابتی میان فعالان حوزه حمل و نقل در سطح بین الملل فضا را برای ورود فناوری های جدید به کشور هموار سازد و نقشی اساسی در توسعه تجارت بین المللی و بهره وری از فرصت پسا برجام ایفا کند .

مستعانی پیرامون انتخاب بندر عباس برای میزانی این نمایشگاه گفت : بندرعباس از دیرباز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در همه حوزه های لجستیک و حمل و نقل اعم از زمینی ، هوایی ، ریلی و دریایی دارای جایگاه متمایز و ویژه ای بوده و به عنوان بزرگترین بندر و مهم ترین مرکز فعالیتهای اقتصادی و تجاری ایران ، در حال حاضر به دروازه ی اقتصادی و قطب لجستیک کشور تبدیل شده است .

دبیر نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل کشور پیرامون اهمیت کریدور شمال - جنوب گفت : کریدور شمال – جنوب یکی از مسیرهای مهم ترانزیتی در آسیای میانه است و کشورهای منطقه در مسیر این کریدور هر یک با تشکیل اتحادیه و انعقاد قراردادهای همکاری در رقابتی همه‌جانبه به توسعه و تجهیز بنادر ، جاده‌ها ، ترمینال و مسیرهای ریلی خود می‌پردازند ، که در مقایسه با مسیرهای سنتی از نظر مسافت و زمان تا ۴۰ درصد کوتاهتر و از نظر هزینه تا ۳۰ درصد ارزانتر می‌باشد. در این راستا تقویت صنعت لجستیک کشور جهت سهیم شدن بیشتر در این کریدور از اصلی ترین اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور می باشد .

وی در پایان مهمترین اهداف این نمایشگاه را به شرح ذیل اعلام کرد :

• معرفی توانمندی های لجستیکی و صنعت حمل و نقل در تولید دانش و محصول در راستای اقتصاد مقاومتی

• شناسایی پتانسیل های موجود در حوزه های لجستیک و مدیریت زنجیره تامین ، صنعت حمل و نقل، تجهیزات و خدمات وابسته و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود و ایجاد زمینه های بهره وری، اشتغال زایی و کار آفرینی

ایجاد و ارتقاء رویکرد صادرات محصولات (غیر نفتی) به سایر کشورها علی الخصوص همسایگان شرقی و شمالی از طریق کریدور

• گرد هم آوردن شبکه گسترده از فعالان لجستیکی و معرفی و نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی به روز دنیا در صنعت حمل و نقل، تجهیزات و خدمات وابسته

• اطلاع رسانی فعال و پویا از طریق برگزاری کنفرانس ها، میزگردها، سمینار ها و همایش های تخصصی مرتبط با حوزه لجستیک، زنجیره تامین و صنعت حمل و نقل و شبکه کسب و کار

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم