Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:50:22 GMT

شکست غیرمنتظره آرسنال در زمین بورنموث

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۶۱۲۴

شکست غیرمنتظره آرسنال در زمین بورنموث

آرسنال در دیداری که غیبت الکسیس سانچس را با تمام وجود حس کرد، 1-2 به بورنموث باخت تا شرایطش در جدول بدتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال، تیم ششم جدول به خانه بورنموث رده هفدهمی رفته بود تا با کسب سه امتیاز خود را به تاتنهام نزدیک تر کند. نکته جالب در مورد آرسنال خط خوردن سانچس از فهرست این تیم بود که  بر شایعات جدایی قریب الوقوع او قوت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در چنین شرایطی آرسنال بازی را بهتر از میزبان خود شروع کرد ولی بورنموث روی یک ضدحمله در دقیقه 4 می توانست به گل برسد اما ضربه ایمتی قدرت کافی را نداشت و چک به راحتی ان را مهار کرد.

 

 

 

 

دقیقه 8 آرسنال تا آستانه گلزنی هم پیش رفت ولی شوت محکم نایلزب ا بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و راهی اوت شد تا توپچی ها با بدشانسی از رسین به گل بازبمانند. یک دقیقه بعد گلر بورنموث شوت ایووبی را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

 

 

 

آرسنال تیم برتر میدان بود ولی از دقیقه 35 روند بازی متعادل تر شد و بورنموث روی یکی دو حمله خطرناک می توانست به گل برسد اما درخشش چک و نیز مدافعان آرسنال اجازه این مهم را نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

 

 

آرسنال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و 7 دقیقه پس از شروع به گل هم رسید.

 

پاس عمقی ایووبی به بیرین رسید که با سرعت بالای خود از کمند مدافع مستقیم خود گریخته بود. ستاره اسپانیایی در مصاف تک به تک به توپ ضربه زد که پس از برخورد با بدن دروازه بان راهی دروازه شد تا آرسنال 0-1 پیش بیفتد.

 

 

 

 

بورنموث که شکست را باور نداشت با تمام وجود برای جبران جلو کشید و به گل تساوی نیز دست یافت.

دقیقه 70 نفوذ فریزر از راست و پاس عرضی او در شرایطی که چک هم برای مهار آن جلو کشیده بود، با ضربه تمام کننده ویلسون وارد دروازه شد تا همه چیز برابر شود.

 

 

 

 

تنها 4 دقیقه بعد، میزبان به گل برتری نیز دست یات.

یک پاس بلند عمقی در درون محوطه جریمه به ویلسون رسید که پشت سر خود چک را می دید. او توپ را برای جوردن آیب کاشت و ضربه محکم این بازیکن از بیرون محوطه جریمه، از زیر پاهای گلر آرسنال وارد دروازه شد تا در طول 4 دقیقه، ورق برگردد.

 

 

 

 

تلاش آرسنالی ها در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و باختی دیگر در کارنامه توپچی ها به ثبت رسید. آرسنال با این شکست 39 امتیازی و در رده ششم باقی ماند.

آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث

هفته سی و ششم لیگ برتر با بازی آرسنال در لانچ‌تایم آغاز می‌شود. 

طرفداری | میکل آرتتا میزبان هموطنش، آندونی ایرائولا خواهد بود.

آرسنال و بورنموث در ساعت 15:00 فردا در ورزشگاه امارات به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده دیوید کوت خواهد بود. توپچی‌ها پس از دو پیروزی بزرگ مقابل چلسی و تاتنهام به دنبال ادامه رقابت در کورس قهرمانی هستند. تیم تحسین‌برانگیز نیز با هدایت آندونی ایرائولا از هفته‌ها پیش حضورش در فصل آینده را قطعی کرده و در تکاپوی دستیابی به جایگاهی مناسب است. تیم مرد اسپانیایی با 48 امتیاز در رتبه دهم جدول ایستاده است. ایرائولا و آرتتا 30 سال پیش در فوتبال پایه اسپانیا با یک‌دیگر هم‌تیمی بودند و لحظات درخشانی را در کشورهای مختلف گذراندند. آن‌ها امسال پس از 1200 بازی رسمی به عنوان بازیکن و بیش از 400 بازی در دنیای مربیگری، فصل جاری برای اولین بار مقابل هم قرار گفتند که آرسنال به برتری 4-0 دست یافت. 

هواسکورد ضمن پیش‌بینی نتیجه 2-0 به نفع آرسنال، ترکیب اولیه دو تیم را به شرح زیر ارزیابی می‌کند:

آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو | اودگارد، پارتی، رایس | ساکا، هاورتس، تروسار  بورنموث (1-3-2-4): تراورس | اسمیت، زابارنی، سنسی، کلی| کریستی، کوک | کلایورت، اسکات، واتارا | سولانکه میکل آرتتا و آندونی ایرائولا در گذر زمان 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند