Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@02:57:14 GMT

به نام «جوان زلزله زده» به کام «سلبریتی ها»

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۶۲۱۰

به نام «جوان زلزله زده» به کام «سلبریتی ها»

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام نیوز، هر کس برنامه های دور جدید «دورهمی مهران مدیری» را دیده باشد، بخصوص برنامه شوخی با «سلبریتی ها» که اقدام به حضور در مناطق زلزله زده کردند و فقط بهره خود بردند، از ادبیات نامه یکی از هموطنان زلزله زده در کرمانشاه نسبت به شوخی های مجری برنامه «دورهمی» متوجه می شویم که «مهران مدیری» خشم «سلبریتی ها» را برافروخته و به نام یک جوان، عقده گشایی کردند

 

در این نامه اینطور آورده اند که:

 

«سلام آقای مهران مدیری؛

امیدوارم این متن به دست شما برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیراد یکی از دوستداران شما هستم و متاسفم که رفتار شما در برنامه دورهمی دیشب در پی پخش برنامه دورهمی۹۶/۱۰/۲۱ باعث شد این متن را بنویسم. برای ملت بزرگ و با غیرت ایران متاسفم از این که چند ساعت از وقت‌ شان گذاشته می‌ شود برای صدا و سیمایی که به جای اینکه به مشکلات و مسائل مردم بپردازد وقتش را به شما می دهد تا افکار خود را دنبال کنید تا هم جیبتان را پر کنید و با خیال راحت و با تمام بی‌احترامی به خنداندن چند نفر آدم دور و برتان که فقط بلدند دست بزنند بپردازید.

 

با توجه به صحبت‌های توهین‌ آمیز شما در برنامه دیشب دورهمی در مورد زلزله‌ زدگان کرمانشاه، بنده لازم می‌ دانم به عنوان یک جوان کرد زلزله زده که در عمق فاجعه بوده است مطالبی را به عرض برسانم که هم شما آگاه شوید و هم حرف دل مردم زلزله زده را بشنوید.

 

۱- اول از همه بگویم که ملت ایران برای سرک کشیدن به چادرهای مردم زلزله زده نیامدند، بلکه صدای مظلومیت ملت زلزله زده کورد را شنیدند و از آنجا که می‌ دانستند که مسئولین مسولیت خود را انجام نمی‌ دهند و به داد مردم نمی رسند، از اولین لحظه حادثه به کرمانشاه آمدند و به داد مردم رسیدند. دوما ملت کورد(کرد) آنقدر با عزت و شرف هستند که اجازه ندهند کسی بدون اجازه به چادرشان و حریم شان سرک بکشد.

 

۲- آقای مدیری شما آنقدر سرتان گرم بازار تبلیغات و اول مارکت و اس ام اس بازی است که بی‌ خبر هستید و فقط برای دست زدن و خنداندن اطرافیانتان دست به هر کاری می‌زنید و با تمسخر می‌ گویید آقای خیابانی در خیابان‌های اونجا بیژامه پخش می‌کند. این را بدانید که آقای خیابانی در خیابان‌های سر پل‌ ذهاب و از گله و ثلاث و جوانرود و روانسر، بیژامه پخش نمی‌ کند بلکه آقای خیابانی عشق و مهر و انسانیت و امید را در میان ملت کورد پخش می‌ کند. آقای خیابانی به نمایندگی ملت ایران با دلی پر از عشق و دست پر به میان مردم زلزله زده کورد آمد و با گریه‌های پر از حرفش خود و مردم ایران را شریک غم از دست دادن بیش از ۶۰۰ نفر انسان باعزت و با شرف کورد می‌کند و تا الان در کنار مردمی است که هم عزادارند هم ماتم زده و هم خانه خراب!

 

۳- آقای مهران مدیری شما چند لحظه از بازی‌ هایتان را صرف تمسخر کردن کلیپی کردید از جوانی که موقع زلزله، قلیان کشیدن خود را به فرار از زلزله ترجیح داد و به قلیان کشیدن خود ادامه داد. البته بنده کاملا مخالف دود و قلیان هستم، اما این را بدانید آن کلیپی که شما دیدید مربوط به یک جوان اوراماناتی است.در اورامانات جوانان تحصیلکرده زیادی هستند که تنها فرصت شغلی آنها کوله بری ست که خوب می‌دانم اولین بار است که اسم کوله‌بر را می‌شنوی و با آن بیگانه‌ای ،چون باید جواد خیابانی و پرویز پرستویی باشی که معنی کوله‌بری را بفهمی.

 

در اورامانات جوانان بسیاری هستند که آنقدر از کار و درآمد و زندگی نا امید هستند که شاید دیگر از زلزله نمی‌ترسند و حاضرند پای قلیان کشیدنشان بنشینند و زیر آوار بمانند و زندگیشان مثل دود قلیان به آسمان برود.

 

آقای مدیری به جای مسخره کردن موج خروشان کمک‌رسانی مردم ایران و علی دایی‌ها و خیابانی‌ها و علی کریمی‌ها که همه جوره به کمک مردم زلزله زده شتافتند، ای کاش قدری به کارتان بیاندیشید و تجدید نظری در مورد پخش برنامه دورهمی درتاریخ ۲۱/ ۱۰ / ۹۶ می‌کردید.

 

ای کاش شما هم به جای این بساط دورهمی و خنداندن و دست زدن اطرافیانتان مشکلات و درد و رنج مردم زلزله زده و بی‌تفاوتی مسولین را مطرح می‌کردید.

 

ای کاش به جای دعوت کردن از مهمانان تشریفاتی و سوال پرسیدن از بازیگران درمورد عاشق شدنشان و مجادله برسر چند سال بالا و پایین بردن سن و سالشان از درد مردم زلزله زده و مشکلات بی‌شمارشان می‌گفتید.

 

آقای مدیری شما که تمسخر کردن و نقد کردن را خوب بلدید چرا از کم کاری و بی‌تفاوتی مسولین در قبال مردم زلزله زده نمی‌گویید.چرا نمی‌گویید مردم هنوز توی چادرهای نشسته در خاک و گل ولای هستند.چرا نمی‌گویید کمک بلاعوض که هیچ هنوز وام هم به مردم نداده‌اند.چرا از بی‌توجهی بانک‌ها نسبت به امهال دو ساله وام‌های مناطق زلزله زده نمی‌گویید.چرا از بی‌خانمانی و بلاتکلیفی‌شان و بسیاری از مشکلات دیگر نمی‌گویید.اگر مردم زلزله زده استان کرمانشاه الآن یک ذره وضع‌شان بهتر از روز حادثه است ،از برکت حضور مردم ایران است نه مسولین.

 

آقای مدیری لطفا آگاهی و شناختتان را نسبت به ملت کورد ایران بیشتر کنید که به راحتی به حریم شان وارد نشوی و زبان تمسخر را پیش نگیری و به جای تمسخر کردن موج کمک‌رسانی ملت ایران به زلزله زدگان به کم کاری و بی‌توجهی مسولین در قبال زلزله زدگان بپردازید.

 

با احترام»

 

 

سلبریتی هایی که با قصد کمک به مناطق زلزله زده سفر می کنند، سوژه کنایه های جنجالی مهران مدیری شدند

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» از ۱۹ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. فرزاد پریدار، این روز‌ها در نمایش «اسب قاتلین» نقش کشیش یا مانوس را بازی می‌کند.

پریدار درباره تجربه حضورش در «اسب قاتلین» به خبرنگار آنا گفت: در نسخه اصلی نمایشنامه؛ کشیشی به نام مانوس به واسطه طمع، خودش را به شیطان می‌فروشد. ولی در اجرای ما به صلاحدید کارگردان، مانوس در واقع فردی کلاهبردار است که خود را به جای کشیش جا زده است و این کار من را به عنوان بازیگر دچار چالش می‌کند، چون درواقع باید دو نقش بازی کنم، ولی وجه تمایر نقش من نسبت به بقیه نقش‌ها این است که یک تیپ را بازی می‌کنم و از آن‌جایی که من ذاتاً بازیگر تیپیکال هستم این نقش برایم جذاب است.

او ادامه داد: تماشاگر در نمایش «اسب قاتلین» با اعجاز نور، صدا و قاب‌های زیبایی روبرو می‌شود. وجه تمایز نمایش «اسب قاتلین» نسبت به نمایش‌های دیگر تغییر صحنه است، صحنه‌ها خیلی سریع و در تاریکی مطلق از این رو به آن رو می‌شوند و واقعا چیزی شبیه شعبده بازی اتفاق می‌افتد.

پریداربه اهمیت نوردر این نمایش اشاره کرد و گفت: محمد هاشم زاده کارگردانی است که کار با نور را خیلی خوب می‌فهمد و در این نمایش هم به بهترین شکل از نوراستفاده کرده و در واقع نور جزئی از بازی و بازیگر‌های اصلی این نمایش است.


او با اشاره به این‌که نمایش «اسب قاتلین» روایت خطی ندارد توضیح داد: همین موضوع باعث می‌شود تماشاگر وقتی به خانه می‌رود هم ذهنش درگیر این نمایش می‌ماند، پازل‌ها را کنار هم می‌چیند و از کشف‌های جدیدش لذت میبرد. این به چالش کشیدن فکر تماشاگر به نظر من بسیار جالب است و خیلی از مخاطبان به ما گفتند یا برایمان نوشته‌اند که این نمایش را باید چند بار دید.

این هنرمند شیرازی اجرا در تهران را برای کسانی که از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر می‌آیند رویدادی بزرگ ارزیابی کرد و افزود: به هر حال تهران پایتخت است و هنرمندان بهتر دیده می‌شوند. مخاطبینی که در پایتخت تئاتر می‌بینند حرفه‌ای‌تر هستند، چون تئاتر‌های مختلف ازشهر‌های ایران و حتی خارج از کشور دیده اند و برای بازیگر اجرا در مقابل مخاطبی که تئاتر را می‌شناسد خیلی ارزشمند است و باعث می‌شود که بیشتر تلاش کند و در نتیجه اجرای با کیفیت تری ارائه کند.

پریدار افزود: ما هیچ سلبریتی نداریم، ولی نمایش اسب قاتلین در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر بیشتر جوایز را کسب کرد. متاسفانه بعضی اوقات، فقط حضور سلبریتی برای مخاطبین اهمیت دارد و خیلی‌ها به تماشای آثاری که چهره‌های شناخته شده ندارد نمی‌روند، درحالی که حضور یک بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و تئاتر؛ به تنهایی تضمین خوب بودن آن اثر نیست و همچنین ممکن است تماشای نمایشی که هیچ چهره‌ای ندارد، تماشاگر را شگفت زده کند.

این بازیگر، حضور هنرمندان شهر‌های دیگر در تهران را در ارتقا سطح تئاتر کشور بسیار موثر دانست و گفت: در تهران سطح رقابت از سایر استان‌ها بالاتر است و وقتی هنرمندان شهر‌های دیگر برای اجرا به تهران می‌آیند سعی می‌کنند به بهترین خودشان تبدیل شوند و این انگیزه‌ای است که بازیگر، تلاش کند از لحاظ تجربه اجرا ومطالعه و سواد کاری؛ سطح خود را ارتقا بدهد و از مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه نمایش درخواست می‌کنم از پتانسیل شهرستان‌ها بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟