Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:37:07 GMT

تیم شهروند اراک بر صنایع اردکان غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۶۲۷۲

تیم شهروند اراک بر صنایع اردکان غلبه کرد

اراک - ایرنا - تیم والیبال شهروند اراک عصر یکشنبه در جریان هفته چهاردهم رقابت های قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه های کشور (جام شهید محسن حججی ) در سالن شهید ثامنی اراک به مصاف تیم صنایع اردکان رفت که این مسابقه با پیروزی میزبان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، دراین دیدار که با حضور جمعی از مسئولان و تماشاگران اراکی برگزار شد، تیم شهروند اراک حریف خود را در ست های اول تا چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 26 بر 24 و 25 بر 19 و 27 بر 25 شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رقابت توسط محمد ابراهیم زاده قضاوت شد و ناظر آن نیز وحید پورکاشیان بود.
در ادامه این رقابت ها در هفته آینده تیم اردکان به مصاف تیم قم می رود.
تیم والیبال صنایع اردکان با 13 بازی و 21 امتیاز در رده دوم و تیم شهروند اراک با 13 بازی با 25 امتیاز در جایگاه نخست جدول لیگ دسته یک کشور قراردارد.
در مسابقات والیبال لیگ دسته یک ایران، در گروه اول تیم های شهرداری جوان ارومیه، مقاومت مهاباد، کاله جوان، بیمه رازی نور، توپگاه بابلسر، راه یاب ملل مریوان، ملوان تهران و شهرداری قزوین حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم های لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان، عقاب تهران، کریمه قم، شهروند اراک، موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش، پالایش نفت آبادان و صنایع اردکان با هم رقابت می کنند.
تیم شهروند اراک تنها نماینده استان مرکزی در لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور است.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان