Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خلخال از آغاز به کار سامانه " کارا " خبر داد و خواستار ثبت نام علاقمندان به اشتغال در سامانه کارا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، فریدون بابایی امروز در جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان خلخال از آغاز به کار سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال به نام " کارا " خبر داد و از علاقمندان به اشتغال خواست تا در این سامانه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال اعتبارات اشتغال روستایی از محل معاونت امور روستایی رئیس جمهور را برای شهرستان خلخال 12 میلیارد تومان عنوان گفت: این تسهیلات 6 درصد و با بازپرداخت دراز مدت خواهد بود که لازم است کلیه طرح های ارائه شده به کارگروه اشتغال از طریق مردم توجیهی و دارای مستندات باشد.

فرماندار خلخال گفت: سهم  اشتغال فراگیر روستایی شهرستان خلخال نیز 56 میلیارد است که تا امروز 103 طرح در کمیته فنی و استان و شهرستان خلخال مصوب شده اما  تاکنون پرداختی دربانک ها عامل نداشتیم.

فرماندار خلخال به بحث اعتبارات بانک سینا و پارسیان اشاره وگفت: در بانک سینا استان اردبیل اعتبار 35 میلیارد تومان برای استان در مسیر اشتغال مصوب شده که شهرستان خلخال تاکنون 9 میلیارد تومان از این تسهیلات را جذب کرده است.

وی در خصوص بانک پارسیان نیز گفت: از محل این بانک نیز 10 میلیارد برای اشتغال استان اردبیل مصوب شده که شهرستان خلخال حدود 2 میلیارد تومان از تسهیلات را با معرفی طرح ها به خود اختصاص داده است.

وی از دستگاه های عضو کارگروه اشتغال شهرستان خلخال خواست تا در مسیر ثبت نام اعضا و افراد برای اشتغال اگر سامانه رصد مانع شود و اگر فردی در سال های گذشته که ثبت نام کرده اشتغال نیافته است و تسهیلاتی دریافت نکرده حتما همکاری لازم انجام گیرد تا در سامانه کارا ثبت نام و در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اشتغال واقعی وثابت و پایدار در شهرستان خلخال انجام گیرد .

انتهای پیام / خلخال

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها

فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز 16 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیان است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

وی در رابطه با جزئیات خودروهای عرضه شده ، افزود: در این مرحله دو خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می شود. 

خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟